امیدآفرینی در جامعه و نقد منصفانه دو وظیفه مهم رسانه



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، محمدرضا طالبی صبح پنج شنبه در نخستین جشنواره منطقه‌ای شرق کشور یادمان دکتر معتمد نژاد اظهار کرد: امروزه رسانه‌های مختلف دیداری، شنیداری و مطبوعات نقش مهمی را در فرهنگ جامعه ایفا می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بیشتر رسانه‌های ما مطابق با آرمان‌های انقلاب و مقام معظم رهبری قلم می‌زنند، بیان‌کرد: یکی از موضوعات مهم در زمینه مطبوعات بحث جهاد تبیین است.

طالبی با بیان اینکه رسانه‌ها در زمینه جهاد تبیین مسئولیت ویژه‌ای دارند، گفت: رسانه‌های دشمن با تمام توان برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی پای کار آمده‌اند.

وی ادامه‌داد: در خبرها عنوان شده که از ۱۷ هزار تا ۱۹ هزار رسانه علیه نظام اسلامی فعالیت می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه در چنین شرایطی رسانه‌ها باید موفقیت‌های نظام را بیان کنند، گفت: ما نباید تنها پاسخ دهنده به هجمه‌های دشمن باشیم بلکه خودمان نیز به صورت آفندی و طرح کننده سؤال اقدام نماییم.

طالبی یادآور شد: تبیین محورهای بیانیه گام دوم انقلاب برای نسل جوان نیز از دیگر درخواست‌های ما از رسانه‌های کشور است.

وی با اشاره به اینکه در رسانه باید حق جویی، حق گویی و صداقت حاکم باشد، اظهار کرد: عکس جریان رسانه‌ای دشمن، باید امید بخشی را در بین مردم ترویج و تبلیغ کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه انتقادات ما در مطبوعات باید دلسوزانه و منصفانه باشد، یادآور شد: نقد غیر منصفانه و غیر منطقی از نظر حقوقی و شرعی مشکلاتی دارد.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا