۲۱ پروژه ورزشی تا دهه فجر در مازندران بهره برداری می شود



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، علی رجبی شامگاه یکشنبه در مراسم تقدیر از روابط عمومی‌های ورزش و جوانان با تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش اظهار داشت: تلاش‌ها، زحمات و اقدامات بزرگ رئیس جمهور شهید پس از شهادت ایشان بیشتر منتشر شد.

رجبی از نقدپذیری مدیران دستگاه ورزش و جوانان گفت و افزود: ورزش و جوانان به نقطه‌ای رسیده است که پاسخگوی تمامی انتقادات است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران به اهمیت اطلاع رسانی و روابط عمومی اشاره کرد و بیان داشت: روابط عمومی‌ها نبض هر سازمان هستند که عاشقانه کار می‌کنند و ما مسئولان باید قوی باشیم و درست کار کنیم.

وی ادامه داد: شورای اطلاع رسانی را برای کمک به بحث رسانه‌ای ورزش و جوانان از بین ان و روابط عمومی‌های فعال و دلسوز راه اندازی خواهیم کرد.

رجبی گفت: این ورزش و این قهرمانان هستند که می‌مانند ولی ما به عنوان مسئول، باید درست کار کنیم تا ماندگار شویم.

وی ادامه داد: اعتبارات خوبی برای پروژه‌ها در نظر گرفته شده که در سفر اخیر شهید جمهور ۱۵۰ میلیارد تومان برای پروژه سالن ورزشی جویبار در نظر گرفته شده و ما برنامه داریم هر ۱۵ روز یک افتتاحیه پروژه ورزشی خواهیم داشت.

رجبی تاکید داشت: تا دهه مبارک فجر، ۲۱ پروژه ورزشی را که بیش از ۵۰ درصد پیشرفت دارند را به بهره‌برداری خواهیم رساند.

ورزش مازندران افتخارآفرین است

حسین دلیری معاونت امور ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران در جمع فعالان حوزه روابط عمومی ورزش و جوانان اظهار داشت: روابط عمومی نقش تأثیرگذاری در پیشرفت یک دستگاه دارد و این موضوع در ورزش پررنگ‌تر خواهد بود.

دلیری افزود: مازندران استان پرافتخاری است و همیشه در صدر کشور در بحث افتخارآفرینی است و در بحث رسانه و روابط عمومی هم جزو بهترین‌های کشور است.

وی بیان داشت: روابط‌عمومی‌ها نگاه مسئولانه به تمام موضوعات دارند و نقش تأثیرگذاری در پیشرفت ورزش دارند.

حجت‌الله یوسفی معاون توسعه منابع اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران در این جلسه اظهار کرد: روابط‌عمومی‌ها عملکرد مسئولین و دولت را به نمایش می‌گذارند و پلی بین مردم و مسئولین هستند.

وی بیان داشت: توجه به بحث آموزش در روابط عمومی‌ها باید در اولویت دستگاه ورزش باشد.

یوسفی از اهمیت مدیریت فضای مجازی گفت و ادامه داد: قدرت رسانه از قدرت بمب اتم هم در حال حاضر بیشتر است و توجه به بحث رسانه و روابط عمومی باید در ادارات و هیأت‌های ورزشی در اولویت باشد.

معاون توسعه منابع اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران بیان داشت: حوزه روابط‌عمومی حوزه بسیار مهمی است و بحث جهاد تبیینی که حضرت آقا فرمودند باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا