آموزش سطوح پیشرفته خبرنگاران دستگاه‌های اجرایی در استان تهران



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، محمد صائبی بعد از ظهر یکشنبه در نشست صمیمانه مدیران روابط عمومی استان تهران با استاندار که با حضور علیرضا فخاری، استاندار تهران، افشار دارابی، مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور و وحید کیهان، مشاور استاندار و مدیرکل حوزه استاندار برگزار شد طی سخنانی از تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان تهران پس از دو سال خبر داد و گفت: انتخابات این شورا بعد از دو سال برگزار شد و تا امروز شش جلسه را در دستگاه‌های مختلف در این خصوص برگزار کرده ایم.

وی وحدت رویه و پاسخگویی به انتظارات تخصصی در حوزه روابط عمومی را از مطالبات استاندار تهران و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور دانست و افزود: ما روابط عمومی را منحصر به بنر و پوستر نمی‌دانیم، بلکه تفکر حوزه روابط عمومی بسیار مهم است، که در همین راستا مرامنامه‌ای در ۱۰ بند بررسی شد، که خدمت آقای استاندار تقدیم و پس از نهایی شدن به دستگاه‌ها ارائه و مأموریت‌های روابط عمومی برای همه دستگاه‌ها ارسال شد.

پمدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران از آموزش اولیه خبرنگاری به کارکنان این حوزه در فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و بخشداری‌های این استان طی سال گذشته خبر داد و عنوان کرد: در سال جاری به طور تخصصی به این حوزه نگاه می‌کنیم و مرحله دوم آموزش با توجه به تجربیات دوستان در سطوح بالاتری برگزار می‌شود.

وی از برگزاری جلسات کاربردی در دستگاه‌های مختلف استان تهران و شهرستان‌های استان خبر داد و افزود: مرحله اول ارزیابی عمل به مرامنامه روابط عمومی‌ها در استان تهران انجام شده است و در سال جاری نیز فراخوان تجربه نگاری در ۱۲ موضوع در استان تهران انجام شد، که بتوانیم، این تجربیات را هم چاپ کرده و هم به عنوان تجربه موفق در اختیار فعالان این عرصه قرار دهیم.

صائبی با اشاره به برگزاری رویدادهای مهم مانند انتخابات، اربعین، هفته دولت و. …گفت: در این رویدادها مأموریت‌های لازم به روابط عمومی‌های دستگاه‌ها ابلاغ می‌شود و میزان موفقیت آن‌ها در عمل به مأموریت‌ها را ارزیابی می‌کنیم.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا