سومین جشنواره سواد رسانه نسرا تهران بزرگ برگزار می‌شود



سومین جشنواره سواد رسانه نسرا با موضوع محوری «جهاد تبیین» به همت مرکز نسرا سازمان فضای مجازی بسیج تهران بزرگ برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، دبیرخانه سومین جشنواره استانی سواد رسانه نسرا( جهاد تبیین) با اعلام این خبر بیان کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره تا ۵ تیر ماه ۱۴۰۳ فرصت دارند آثار خود را برای شرکت در این جشنواره ارسال کنند.

این جشنواره در محورهای گوناگون از جمله رسانه‌شناسی، تربیت رسانه‌ای، هوش مصنوعی، اقتصاد رسانه‌ای، جریان‌شناسی رسانه، بازی‌های رایانه‌ای، شبکه ملی اطلاعات‌، فناوری‌های نوین ارتباطی و شناسایی ظرفیت‌ها و مشارکت مردمی در فضای مجازی برگزار می‌شود. 

این جشنواره در قالب‌های متنوعی مانند کتاب، پوستر، بروشور، نرم‌افزار، سخنرانی، پاورپوینت، اینفوگرافیک، موشن‌گرافیک، پادکست و مقاله‌های علمی – پژوهشی آماده دریافت محتوای رسانه‌ای تولید شده توسط نخبگان و فعالان عرصه سواد رسانه و فضای مجازی است. 

علاقمندان می‌توانند آثار خود را جهت شرکت در سومین جشنواره سواد رسانه نسرا، به آدرس https://t.me/nasra_tehranb در پیام رسان تلگرام و https://eitaa.com/nasra_tehranb در پیام رسان ایتا ارسال کنند. 

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، نفرات برگزیده در این مرحله با اهدای جوایز نفیسی تقدیر و آثار برگزیده به مرحله کشوری سومین جشنواره سواد رسانه نسرا راه خواهند یافت.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا