رسانه و مطبوعات نقش غیرقابل انکاری در توسعه یک جامعه دارد



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، صدیف بدری عصر پنجشنبه در آئین اختتامیه سومین جشنواره ، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان اردبیل با بیان اینکه مطالبه گری سرلوحه کار خبرنگاران استان اردبیل بوده، اظهار کرد: رسانه و مطبوعات نقش غیرقابل انکاری در توسعه یا حتی عدم توسعه یک جامعه ایفا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ادارات و مدیران نباید انتظارات روابط عمومی بودن را داشته باشند، گفت: اگر قرار بر برداشتن گام‌های بزرگ برای رسیدن به پیشرفت باشد، قلم و حضور آگاهانه فعالان عرصه خبر و رسانه می‌تواند به تحقق اهداف این گام‌ها کمک کند.

نماینده مردم اردبیل، سرعین، نمین و نیر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مطالبه گری سرلوحه کار خبرنگاران استان اردبیل بوده و در سایه زحمات خود موجب ایجاد تسهیل در بحث شفاف‌سازی امورات شده‌اند، لذا ورود افراد متخصص و دغدغه‌مند به عرصه رسانه همواره تأثیر مثبت در جامعه داشته است.

بدری تصریح کرد: میلیاردها دلار یارانه پنهان در کشور داریم و هدفمند سازی یارانه و مردمی‌سازی یارانه باید در اولویت برنامه‌های دولت باشد و ما نیز در مجلس برای تحقق این هدف و همچنین تدوین برنامه هفتم توسعه، در کنار حفظ مطالبه‌گری، در کنار دولت خواهیم بود.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا