همدان ۱۴ شهید رسانه تقدیم نظام کرده است



ایسنا/همدان فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: استان همدان ۱۴شهید رسانه را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

سردار مظاهر مجیدی دوشنبه، ۲۰ شهریور در نخستین یادواره شهدای رسانه استان همدان، اظهار کرد: این یادواره در راستای کنگره بزرگ ۸۰۰۰ شهید استان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: استان همدان ۱۴ شهید رسانه تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده که قدردان خانواده‌های آنها هستیم.

وی با بیان اینکه امروز سالگرد شهادت شهید حسن سرهادی یکی از شهدای رسانه استان است، افزود: برگزاری این یادواره در سالگرد شهادت آیت‌الله مدنی را نیز به فال نیک می‌گیریم؛ شهیدی که بسیاری از شهدای سال‌های دفاع مقدس به ویژه سال‌های ۶۰ و ۶۱ از نفس قدسی ایشان تاثیر پذیرفتند.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان افزود: در زمان اعزام تانک‌های رژیم شاه به تهران با هدف سرکوب کردن انقلابیون مردم همدان با هدایت و رهبری آیت الله مدنی این نقشه را خنثی کردند و تمامی این اتفاقات را برای آگاهی جوانان و شناخت قهرمانانشان باید رسانه ها انعکاس دهند.

وی با اشاره به اینکه امروز سالگرد عملیات لشکر ۳۲ انصارالحسین(ع) در جزیره مجنون است، خاطرنشان کرد: در این عملیات حاج‌محسن امیدی تا آخرین لحظه در دفاع از کشور ماند و ماندن در جنگ را تکلیف خودش می‌دانست و به شهادت رسید.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا