۱۸۳ امکان تبلیغی دولتی در استان مرکزی شناسایی شد



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، فرزاد مخلص الائمه عصر سه شنبه در نشست شورای اداری استان مرکزی اظهار کرد: طرفداری مدیران دستگاه‌های اجرایی استان از کاندیداهای انتخاباتی و فعالیت انتخاباتی در ساعات اداری و استفاده از عنوان شغلی خود ممنوع است.

استاندار مرکزی گفت: به هیچ عنوان مدیران حق حضور در مراسم‌ها و نشست‌های انتخاباتی تا روز رأی گیری ندارند و مجازاتی در قانون نیز برای آنها پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: ۱۷۱۳ طرح اقتصادی و عمرانی در دهه فجر در استان مرکزی با اشتغالزایی ۹ هزار و ۲۷۵ نفر و ارزش سرمایه گذاری ۱۶ و نیم همت به بهره برداری رسید و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.

استاندار مرکزی بیان کرد: پارسال بالغ بر ۵ هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی در استان هزینه شد که بیشتر آن مربوط به طرح‌های چندی ساله بوده است.

مخلص الائمه گفت: نهضت اتمام طرح‌های نیمه تمام از سال گذشته آغاز و همچنان ادامه دارد و برخی پروژه‌های به صورت چند شیفت در حال اجرا هستند و چنانچه روند شتابان اتمام طرح‌ها و افزایش رضایتمندی مردم تداوم داشته باشد باید رقم سال گذشته همچنان تأمین شود.

استاندار مرکزی گفت: ۱۸۳ امکان تبلیغی دولتی در استان شناسایی و اعلام شده است که براساس درخواست فرمانداران در اختیار نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه پدیده کیف کشی در دولت سیزدهم برچیده شد، گفت: مدیران نیازی ندارند برای حفظ موقعیت خود به این پدیده سیاسی پناه ببرند.

مخلص الائمه با اشاره به عدم رضایت از عملکرد برخی روابط عمومی‌های استان، اضافه کرد: تغییر برخی روابط عمومی‌ها باید در اولویت اقدامات مدیران باشد و سازمان بدون روابط عمومی را به سازمانی با روابط عمومی ضعیف ترجیح می‌دهیم.

وی گفت: تولیدات و منشورات دستگاه‌ها باید وارد خانه‌های مردم شود و جامعه باید از مهمترین رویدادها و پیشرفت‌های استان آگاه شوند.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا