کار تیمی با وجود نبود امکانات؛ ویژگی شاخص رسانه‌های خراسان جنوبی



ایسنا/خراسان جنوبی مشاور عالی سخنگوی ، تشکیلاتی و تیمی کار کردن در حوزه با وجود کمبود امکانات را از مزیت‌های خراسان جنوبی عنوان کرد.

فتاح فتاحی، سه شنبه شب ۲۲ آذر در جمع مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی با بیان اینکه دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف روند رو به رشدی برای برطرف کردن خلأها دارد، گفت: لازم است دستگاه‌های اجرایی در راستای اطلاع رسانی اقدامات دولت سیزدهم هم افزایی بهتری داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، وی با اشاره به توانمندی‌های مختلف خراسان جنوبی به ویژه در حوزه‌های فرهنگی، تصریح کرد: خراسان جنوبی دارای ذخائر متعددی است که مهم‌ترین آن نیروی انسانی توانمند و کار بلد، نخبه و ولایی است که در هر منطقه‌ای پیدا نمی‌شود.

فتاحی یادآور شد: مدیران بالادستی ادارات باید به حوزه رسانه و روابط عمومی دستگاه خود توجه بهتری داشته باشند و این حوزه مهم را از نظر تجهیزات و امکانات مورد نیاز کار رسانه‌ای مجهز کنند.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی، تصریح کرد: در این سفر ۱۰ تن از وزرا و سه تن از معاونان رئیس جمهور نیز حضور دارند که باید روابط عمومی هر دستگاه اجرایی نسبت به پوشش رسانه‌ای وزیر مربوطه اقدامات لازم را پیش بینی و انجام دهد.

گفتنی است؛ نشست مشاور عالی سخنگوی دولت با مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی به منظور تبیین الزامات حوزه اطلاع رسانی در آستانه سفر رئیس جمهور به استان برگزار شد.
 

انتهای پیام 


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا