پیوست رسانه‌ای باید مبتنی بر نگاه تحولی باشد



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، یعقوبعلی نظری صبح پنجشنبه در نشست رونمایی و تشریح سند پیوست رسانه‌ای فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه سند تحول دستگاه‌های اجرایی مبتنی بر سند تحول دولت تدوین شده، اظهار کرد: براساس آن طرح‌های تحولی در دستگاه‌های مختلف اجرایی به ویژه بخش‌های زیرساختی و اجتماعی که در بسیاری از دستگاه‌های اجرایی موضوعیت پیدا کرده، تهیه شده است.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: در هر طرح تحولی، تعداد پروژه معینی در نظر گرفته شده که باید در یک بازه زمانی معین اجرا شود، طبیعی است که برای تحقق این طرح‌های تحولی، به صورت هماهنگ و همزمان تحولی در ارتباط گیری و اطلاع رسانی و همه وظایفی که در روابط عمومی دستگاه‌ها موضوعیت پیدا می‌کند، ضروری است.

وی با اشاره به اینکه معتقدیم طرح‌های تحولی باید متفاوت از گذشته و مساله محور و مزیت محور باشد، افزود: بدیهی است که نیاز داریم روابط عمومی‌ها در این بخش همگام و با دقت و کیفیت کار لازم در این موضوع همراهی داشته باشند که یکی از دلایل تدوین طرح تحول روابط عمومی‌ها همین است.

ضرورت تحول در مصرف انرژی

نظری با اشاره به اینکه در مصرف انرژی تحول باید شکل گیرد، افزود: هم اینک نزدیک به ۶۵ درصد از مشترکین خراسان رضوی کمتر از الگو مصرف دارند لذا نشان می‌دهد که عده‌ای معدودی در این استان مصرف برق بیشتری دارند که ضرورت تحول در مصرف انرژی را می‌طلبد.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه پیوست رسانه‌ای باید یک ظرف مبتنی بر نگاه تحولی باشد، گفت: نقش یا شیوه ارتباط گیری یا مواجهه با مصرف کنندگان به ویژه پرمصرف‌ها را می‌توان در قالب یک پیوست رسانه‌ای خاص قرار داد.

وی اضافه کرد: هر دستگاه اجرایی باید شیوه ارتباط گیری با مخاطب خود را بداند، این مسؤولیت بر عهده روابط عمومی است؛ از این رو باید برای آن برنامه داشته باشد و این مهم در قالب پیوست رسانه‌ای قابل انجام است.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا