پیمان جبلی: مطالبات مردمی سرفصل اصلی رسانه ملی است



رییس سازمان صداوسیما صبح امروز با هدف دیدار با خانواده شهدا، برنامه‌سازان، نخبگان، بازدید از پایانه مهران، کلنگ‌زنی قرارگاه رسانه‌ای اربعین، امضای تفاهم‌نامه و … وارد استان ایلام شد.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه به نقل از روابط‌عمومی صدا و سیما، پیمان جبلی صبح امروز، چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت با همراهی جمعی از مدیران ستادی و استانی به زیارت مزار شهدا در ایلام رفت.

وی ضمن قرائت فاتحه و نثار شاخه گل، بر مزار شهیدان گرانقدر حاضر شد و ضمن تشکر از مهمان‌نوازی مردم شهیدپرور ایلام گفت: همکاران ما در سازمان صداوسیما هم در تراز ملی و هم استانی وظیفه خود می‌دانند با توجه ویژه به سرفصل‌های سند تحول مبنی بر هویت‌محوری و عدالت‌گستری، به مردم خدمت کنند.

رئیس رسانه ملی یکی از مصادیق عدالت‌گستری را توجه به همه مناطق پرافتخار کشور دانست و گفت: نمایش توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و پیگیری و حل مشکلات و مطالبات مردمی‌به‌عنوان یکی از سرفصل‌های اصلی رسانه ملی دنبال می‌شود.

دیدار با خانواده شهید رضایی‌نژاد، بازدید از سامانه گرمسیری در مسیر مهران،  بازدید از پایانه و کلنگ‌زنی قرارگاه رسانه‌ای اربعین، شرکت در جلسه ستاد اربعین، دیدار با مسئولان استانی و امضای تفاهم‌نامه با استاندار ایلام، دیدار با همکاران و برنامه‌سازان و همچنین دیدار با نخبگان، نویسندگان و شاعران ایلامی از جمله برنامه‌های سفر پیمان جبلی به این استان خواهد بود.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا