پیشکسوتان حوزه روابط عمومی در مازندران تقدیر می شوند



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، سیدعلی حسینی ظهر شنبه در جلسه هیأت رئیسه و مسئول کمیته‌های انجمن روابط عمومی مازندران با اشاره به فعالیت‌های این انجمن گفت: انجمن در استان دارای توانمندی‌ها و ظرفیت‌های درخشانی است که باید از آن به بهترین شکل بهره برد.

وی با بیان نقش پر رنگ روابط عمومی در انتقال جریان عمومی، عنوان کرد: تعامل بیشتر با روابط عمومی سازمان‌های خصوصی و ادارات دولتی، در جهت برنامه ریزی های آتی انجمن می‌تواند اثربخش باشد.

رئیس انجمن روابط عمومی‌های ایران در مازندران از برگزاری گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی‌ها در هفته روابط عمومی خبر داد و اظهار کرد: در این همایش که جزئیات آن در آینده اطلاع رسانی خواهد شد، قرار است به تجلیل پیشکسوتان و فعالان روابط عمومی‌ها در استان همراه باشد.

حسینی به تلاش‌های پیشکسوتان عرصه روابط عمومی‌ها در گذشته اشاره کرد و افزود: روابط عمومی‌ها زمانی می‌توانند مؤثر باشند که در ایفای رسالت شأن صادقانه عمل کنند، در گذشته کار روابط عمومی با سختی‌های زیادی همراه بود که قطعاً باید از تلاش‌هایشان تقدیر و تشکر کرد.

وی در پایان با تاکید اینکه انجمن روابط عمومی‌ها مختص به مدیران روابط عمومی ادارات نیست، تصریح کرد: برای تسهیل کار دو دفتر در شرق مازندران که در آمل و در غرب مازندران در غرب مهیا شده است و عضویت انجام می‌شود.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا