پیام مجمع ناشران انقلاب اسلامی برای درگذشت نادر طالب‌زاده



در پیامی درگذشت را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه در متن پیام  مجمع ناشران انقلاب اسلامی برای درگذشت این برنامه‌ساز سینما و تلویزیون و مجری آمده است: «مِّنَ ٱلْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُواْ مَا عاهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُۥ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُواْ تَبْدِیلًا

عروج شهادت‌گونه استاد مجاهد و خستگی‌ناپذیر، حاج نادر طالب‌زاده که یکی از پیشگامان جبهه فرهنگی انقلاب بود، غم و اندوه فراوانی را به دل اهالی فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی وارد کرد. حاج نادر عزیز که در تمام طول عمر بابرکت خود همواره در مسیر تبیین و نشر معارف حق، جهادگونه تلاش می‌کرد، الگوی مناسبی برای تمام فعالان فرهنگی بود. این هنرمند انقلابی سالیان متمادی با حمایت ‌و هدایت پدرانه خود هنرمندان جوان انقلابی را شکوفا و توانمند می‌کرد و تأثیر بسزایی در تربیت نسل جدید هنرمندان انقلابی و رسانه‌های انقلابی در ایران و جهان داشت.

آرمان‌خواهی جهانی و تلاش شبانه‌روزی برای آگاهی‌بخشی و بیداری علیه استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل از جمله ویژگی‌های این استاد بی‌ادعا و سرباز واقعی انقلاب بود که با وجود بیماری و برخی بی‌مهری‌ها، لحظه‌ای از آن غافل نشد.

فقدان حاج نادر طالب‌زاده خسارت بزرگی است که به آسانی جبران نخواهد شد؛ اما امید است نسل جدید و شاگردان انقلابی او با تأسی به آرمان‌ها و زیست مجاهدانه او بتوانند توفیق پایداری در مسیری را که این عزیز پیشتاز آن بود بیش از پیش به دست آورند.

 مجمع ناشران انقلاب اسلامی این مصیبت را به همه سربازان جبهه فرهنگی انقلاب، همسنگران و خانواده محترم آن عزیز تسلیت گفته و از پروردگار عالمیان، رضوان و مغفرت الهی و همنشینی با انبیاء عظام و اولیای خاص خویش را برای این برادر عزیز و فقیدمان مسئلت می‌کند.»

 انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا