تاکید ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی بر تبیین دستاوردهای نیروهای مسلح توسط رسانه ها



ایسنا/مرکزی ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح تاکید کرد و خواستار قرار گرفتن این مهم در اولویت‌ کاری اصحاب رسانه شد.

سرهنگ محمد صادقیان، امروز ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ در مراسم تجلیل از ان، با بیان اینکه رسالت خطیر خبرنگاری رسالتی با اهمیت است، افزود: مقام معظم رهبری توجه ویژه ای به حوزه خبر و رسانه دارند.

وی بسیاری از اتفاقاتی که در دستگاه‌ها رخ می دهد را نیازمند اطلاع‌رسانی دانست و گفت: ورود خبرنگاران به عرصه اطلاع رسانی این اتفاقات به ماندگاری آنها کمک می‌کند. نقش موثر اصحاب رسانه در دوران دفاع مقدس و مجموع ۴۲ سال اخیر غیرقابل انکار است و آنان به ‌عنوان افسران جنگ نرم در مقابل دشمنان می ایستند.

صادقیان با اشاره به سالروز شهادت شهید بابایی اظهار کرد: شهید عباس بابایی به عنوان فرمانده‌ای مقتدر و  مدیر، خدمات بسیار گسترده‌ای به انقلاب و نیروهای مسلح کرد و فرا رسیدن سالگرد شهادت او فرصتی مناسب برای تبیین سیره ارزشمند این شهید بزرگوار است.

صادقیان جایگاه خبرنگاران در کشور را بسیار ویژه دانست و با بیان اینکه اصحاب رسانه همیشه یاریگر نیروهای مسلح بوده اند، اظار کرد: اطلاع رسانی صحیح و حرکت در مسیر آگاهی بخشی امری با ارزش است و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح باید یکی از اولویت‌های کاری اصحاب رسانه باشد و هم افزایی بین نیروهای مسلح و اصحاب رسانه ادامه پیدا کند.

ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی اظهار کرد: فرصت، اهمیت و ظرفیت فعالیت در فضای مجازی برکسی پوشیده نیست و اگر به این مؤلفه به ‌عنوان فرصت طلایی نگاه شود، قطعا شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

صادقیان بیان کرد: تجدید میثاق حماسی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در ۱۹ بهمن سال ۵۷، کمر دشمن بعثی را شکست و بسیاری از توطئه‌ها علیه ملت ایران و کشور را خنثی کرد. یکی از نیازهای اصلی جامعه امروز امیدآفرینی و ایجاد نشاط انقلابی در جامعه است و اصحاب رسانه نقش بسزایی در این راستا دارند و باید در این مسیر همواره ثابت قدم باشند.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا