همدان؛ از استان‌های پیشرو در حوزه روزنامه‌نگاری



ایسنا/همدان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: استان همدان در مقایسه با دیگر استان‌ها در حوزه روزنامه نگاری از استان‌های پیشرو ‌بوده و بعد از انقلاب این روند همچنان ادامه داشت.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه ، مسعود ویژه یکشنبه دوم مردادماه در کلاس درس اخلاق و دیدار با اصحاب رسانه به مناسبت آغاز هفته ، اظهار کرد: همدان در غرب کشور به لحاظ رسانه‌ای و تعداد روزنامه‌، هفته‌نامه، گاهنامه و خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری مثل نگینی می‌درخشد.

وی ‌با اشاره به اینکه رسانه‌ها در سال‌های اخیر به دلیل شیوع کرونا آسیب زیادی دیده‌اند، افزود: تعداد زیادی از اهالی رسانه در این سال‌ها به سختی توانستند دوام بیاورند و عرصه را خالی نکردند.

ویژه ادامه داد: با وجود اینکه بیانیه گام دوم انقلاب رسالت رسانه ‌و اصحاب رسانه‌ را بیشتر نشان می‌دهد اما این قشر به دلیل همه‌گیری کرونا با مشکلاتی مواجه هستند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان مطرح کرد: ظرفیت جهادی که در عرصه رسانه استان همدان داریم فوق‌العاده است و امیدواریم اصحاب رسانه همچنان مانند قبل بدرخشند.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، امروز ضمن دیدار و بهره‌مند شدن جامعه خبری همدان از محضر کلاس اخلاق نماینده ولی فقیه در استان، از پوستر هفته خبرنگار در سال ۱۴۰۱ نیز رونمایی شد. 

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا