نماینده همدان در میان چهره‌های ماندگار قرن در صنعت چاپ ایران


ایسنا/همدان عصر امروز در حالی مراسم تجلیل از ۱۰۰ قرن در ایران در تهران برگزار می شود که نماینده همدان در میان چهره‌های ماندگار قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، مدیر مسئول همدان پیام و مرکز چاپ و بسته بندی همدان در بین ۱۰۰ چهره ماندگار قرن در  صنعت چاپ ایران قرار دارد.
این رویداد بزرگ در عرصه‌ فرهنگ و هنر کشور که تحت عنوان “یک سرزمین و صد چهره”  ۲۰ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ در هتل اسپیناس پالاس تهران و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و تشکل های کشوری صنف چاپ و بسته بندی برگزار می شود، برای مردمان همدان و اثبات توانمندی استان در حوزه‌ چاپ و نشر یک افتخار محسوب می‌شود.
نصرت الله طاقتی احسن که برای نخستین بار یک نهاد رسانه‌ای و چاپی را با ۱۷۵ پرسنل جوان و خلاق در همدان مدیریت کرده و آن را در ردیف برترین‌های کشور توسعه داده، امروز به دلیل تلاش و خلاقیت این تیم و همدلی و پشتگرمی کارکنان روزنامه همدان پیام و مرکز چاپ و بسته‌بندی همدان در کنار سایر مشاهیر این صنعت، پیام توسعه و رشد همدان را به گوش هموطنانمان خواهد رساند.
گفتنی است مرکز چاپ و بسته بندی همدان با برجستگی در حوزه چاپ و بسته بندی خلاق، نوآور و کارآفرین و با استراتژی تولید محصولات صادرات محور با استراتژی توسعه گرا، قطب صنعت چاپ در غرب کشور به شمار می‌رود که هم اکنون بیش از ۱۸۶ نشریه از ۱۲ استان در این مجموعه چاپ می شود.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا