مهمان ویژه‌برنامه شب یلدا خود مردم هستند



رایو صبا به مناسبت ویژه‌برنامه «یلدا کنار» را روی آنتن می‌برد.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه به نقل از روابط عمومی ، این شبکه رادیویی آخرین شب پاییز را با ویژه‌برنامه «یلدا کنار» جشن می‌گیرد.

الهه سلحشور، تهیه‌کننده این برنامه گفت: ویژه برنامه «یلدا کنار» دورهمی و جشن رادیو صبا کنار مردم است و مهمان ویژه ما خود مردم هستند که آخرین شب پاییز را کنار آنها جشن می‌گیریم.

سلحشور درباره بخش‌های مختلف برنامه گفت: حافظ‌خوانی، اجرای نمایش، تقدیر از برترین صباخوان‌ها و مهمانی از بخش‌های ویژه این برنامه است.

وی افزود: تلاش کردیم «یلدا کنار» یک برنامه متفاوت باشد، مهمان ویژه این برنامه خود مردم هستند در این شب میزبان گروه موسیقی، خوانندگان و مردمی هستیم که شب یلدا کسب و کار آنها متفاوت است. در این برنامه مهمان آجیل فروش و انار فروش داریم و درباره کسب و کار آنها در شب یلدا می‌شنویم.

وی افزود: تلاش می‌کنیم این دورهمی در فضایی شاد و پُرانرژی برگزار شود. اجرای نمایش طنز به صورت زنده از بخش‌های جالب این برنامه است، از بخش‌های دیگر این برنامه می‌توان به گزارش‌های آن اشاره کرد.

تهیه‌کننده ویژه برنامه شب یلدا بیان کرد، در این شب بلند قرار است از برترین صباخوان‌ها تقدیر کنیم که در این قسمت به صورت حضوری مورد تقدیر قرار می‌گیرند.  

ویژه‌برنامه «یلدا کنار» با اجرای مهبد قناعت پیشه، مریم خادم‌پور، فریبا باقری و امیر پارسی از ساعت ۲۰ پنجشنبه ـ ۳۰ آذر ماه ـ به تهیه‌کنندگی الهه سلحشور راهی آنتن می‌شود.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا