مسابقه حامیان محیط زیست



«زیست رو» عنوان مسابقه ای در رادیو سلامت است که به رقابت حامیان محیط زیست می پردازد.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، مسابقه «زیست رو» روزهای سه شنبه روانه آنتن رادیو سلامت می شود و هر قسمت دو شنونده با یکدیگر رقابت می کنند.

 این مسابقه به تهیه کنندگی فاطمه بی تقصیر روزهای سه شنبه ساعت ۲۰ از رادیو سلامت پخش می شود.

به گفته شهرام زین العابدینی، مدیر گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت این برنامه در سه مرحله به سمع شنوندگان می رسد و هر قسمت از آن دو شنونده تلفنی پاسخگوی سوالات مجری برنامه هستند، با یکدیگر رقابت کرده و نفر برنده اعلام می شود.

مدیر گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت درباره جزئیات مسابقه گفت: این برنامه سه مرحله دارد. مرحله اول به نام زیست بوم اختصاص به سوالات بومی محیط زیست دارد. مرحله دوم شامل دو بخش است. یک بخش به نام پازیست به چالش های محیط زیست می پردازد و در بخش دوم یک قطعه مستند پخش می شود و درباره یک گونه از حیوانات توضیح داده می شود و شرکت کننده باید حدس بزند که کدام حیوان است. این بخش به نام زیست بندان پخش می شود. مرحله سوم هم دو بخش است. بخش اول نقشه خوان است که برای رفتن به یک لوکیشن چطور نقشه خوانی کنیم. همچنین بخش دوم این مرحله به نام دیده بان است که داور محیط زیست درباره مشارکت محیط زیست صحبت می کند. 

برنامه «زیست رو» به تهیه کنندگی فاطمه بی تقصیر و سردبیری و نویسندگی فاطمه شهبازی، کارشناسی و داوری محمد فریدی و گویندگی مسعود خواجه وند پخش می شود.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا