مراسم تجلیل از مقام علمی هادی خانیکی در روز ملی مشهد



ایسنا/خراسان رضوی مدیر مطالعات فرهنگی جهاد دانشگاهی خراسان رضوی گفت: در مراسمی که روز شنبه ۱۰ دی‌ماه به مناسبت روز ملی در فرهنگسرای جهاد دانشگاهی خراسان رضوی برگزار می‌شود، از مقام علمی دکتر تجلیل به عمل خواهد آمد.

بهمن شیردل در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری برنامه‌ای توسط جهاد دانشگاهی خراسان رضوی در روز ملی مشهد اظهار کرد: بر اساس مصوبه‌ شورای فرهنگ عمومی استان در مهرماه، ۱۰ دی به عنوان روز ملی مشهد نام‌گذاری شد و ما بر این اساس خواستیم تا در این روز مراسمی در ارتباط با مشهد برگزار کرده و گفت‌وگویی میان فرهنگی را مطرح کنیم.

وی افزود: مشهد مرکز خراسان تاریخی بزرگ هم حساب می‌شود و همیشه مرکز تعاملات و گفت‌وگوها بوده و اساتید علمی و فرهیختگان بسیاری از دل این شهر بیرون آمده‌اند. بر این اساس تصمیم گرفتیم در برنامه‌ای که برگزار می‌کنیم، از مقام علمی دکتر هادی خانیکی که استاد اجتماعی و یکی از فرهیختگان استان است، تقدیر به عمل آوریم.

مدیر مطالعات فرهنگی جهاد دانشگاهی خراسان رضوی تصریح کرد: سخنرانان و کارشناسان این مراسم را آقایان یونس شکرخواه، علی یوسفی، علی اصغر محکی و علیرضا کتابدار که از صاحب‌نظران و اساتید هستند و آقای لباف خانیکی که در خصوص مشهد فعالیت داشته‌ تشکیل می‌دهند. همچنین در حاشیه این مراسم از کتابی قدیمی در خصوص مشهد که به زبان آلمانی بوده و توسط غلامرضا خدیوی ترجمه شده رونمایی خواهد شد. 

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا