لزوم اجرای برنامه ها در حوزه توانمندسازی روابط عمومی ادارات قم



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، علی فردوسی ظهر یکشنبه در مجمع عمومی سالانه شورای هماهنگی اظهار داشت: در دوره جدید موضوع نظارت بر عملکرد روابط عمومی‌ها و هم افزایی برنامه‌ها در دستور کار است.

مدیر کل روابط عمومی بیان داشت: تعداد ۱۶ دستگاه نیز با حضور بازرسانی از استانداری عملکرد آنان در حوزه‌های مختلف مورد ارزیابی قرار گرفت و این بازرسی‌ها نیز ادامه خواهد داشت.

وی عنوان داشت: در هفته دولت نیز اتفاقات خوبی رخ داد و بستر ارتباطی دستگاه‌ها با مردم تقویت شد.

فردوسی با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای استان بیان داشت: دستگاه‌های مختلف باید در این زمینه مشارکت خوبی داشته باشند تا این کنگره به صورت مطلوبی برگزار شود.

وی با اشاره به برنامه ریزی در حوزه توانمندسازی روابط عمومی‌ها نیز گفت: تلاش می‌شود تا آموزش‌های سواد رسانه‌ای از مدیران آغاز شود و در حوزه مدیریت افکار عمومی و عملیات رسانه نیز برای مدیران روابط عمومی برنامه ویژه ای داریم.

وی بیان داشت: در این دوره از تکنولوژی برای رصد عملکرد دستگاه‌ها به خصوص در حوزه اطلاع رسانی در رسانه‌ها استفاده می‌شود و ما تلاش می‌کنیم از نگاه مردم عملکردها را ارزیابی کنیم.

مدیر کل روابط عمومی استانداری قم افزود: در طی مدت اخیر دو دوره سواد رسانه‌ای نیز برگزار شد که امید است این دوره‌ها به صورت مدون و ساختارمند برگزار شود.

فردوسی گفت: کمیته پژوهش و افکارسنجی در شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها داریم که این امر نیازمند بودجه و قرار گرفتن در ساز و کار ارزشیابی‌ها است.

وی ادامه داد: در خصوص حضور مدیران روابط عمومی در انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان تفسیرهای متفاوتی وجود داشت که بر اساس استعلام صورت گرفته تمامی دستگاه‌هایی که از بودجه عمومی استفاده می‌کنند و یا به نحوی با قوای مختلف در ارتباط هستند می‌توانند داوطلب شوند و حق رأی دارند.

فردوسی عنوان داشت: اگر روابط عمومی‌ها در عرصه اطلاع رسانی هم افزایی داشته باشند اتفاقات خوبی خواهد افتاد.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا