قدردانی رییس سازمان محیط زیست از عوامل سریال «نون خ»



رییس سازمان حفاظت محیط زیست از عوامل سریال «نون خ» به دلیل توجه به مسائل محیط زیستی قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه علی سلاجقه در نامه‌ای از مهدی فرجی – تهیه کننده و عوامل سریال «نون خ» به دلیل توجه به مسائل محیط زیست تقدیر کرد.

در این نامه آمده است: ارتقای دانش و سواد محیط‌ زیستی جامعه از مهم‌ترین عوامل مشارکت مردمی در حفاظت محیط‌زیست بوده و زبان هنر در این زمینه نقشی گویا، مهم و برجسته دارد. متولیان امر نیز نظیر رسانه ملی، مطابق با سند ارتقای فرهنگ حفاظت محیط زیست، برای توانمندسازی عموم مردم و تبیین موضوعات محیط زیستی تکالیفی خاص برعهده دارند که حسب تلاش‌های انجام شده، امروزه مطالبه‌گری عمومی در حوزه محیط زیست بسیار مشهود و فراگیر است و ادامه این مسیر برای بهره‌مندی از ظرفیت مردمی که در شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نیز مورد تأکید قرار گرفته بسیار حائز اهمیت است.

مراتب سپاس خود را از تلاش و زحمات ارزشمند و صادقانه جنابعالی و همه عوامل ساخت سریال «نون خ» تقدیم می‌دارم. امید است با استمرار و تداوم این همکاری متقابل و خالصانه در مدیریت خردمندانه و بهره‌برداری پایدار از محیط زیست کشور ایفاء نقش کرده و همواره اثربخش باشید. توفیق روزافزون شما را از درگاه الهی خواستارم.»

به گزارش روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست سلاجقه در جلسه هیات دولت نیز از عوامل این سریال محبوب که این روزها در صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شود، تقدیر به عمل آورد.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا