ضرورت تقویت ارتباط روابط عمومی ادارات استان تهران با رسانه ها



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، محمد صائبی ظهر دوشنبه در دیدار با اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات شهرستان‌های استان تهران، رسانه‌ها را پیشگام عرصه جهاد تبیین خواند و گفت: اصحاب رسانه باید با تقویت سطح علمی خود ضمن اشاعه امید در سطح جامعه به صورت جدی به مقوله آموزش بپردازد که این موضوع نیاز به برنامه ریزی و پیگیری از سوی هیأت مدیره جدید خانه مطبوعات دارد.

وی ضمن تاکید بر لزوم تقویت ارتباط میان رسانه‌ها و مدیران روابط عمومی ادارات استان، روابط عمومی و رسانه‌ها را اعضای یک خانواده عنوان کرد که باید دست در دست یکدیگر و با کمک هم در جهت منافع مردم و معرفی دستاوردهای دولت و نظام گام بر دارند.

صائبی بیان کرد: معرفی ظرفیت‌ها، جاذبه‌ها و همچنین انعکاس مسائل مشکلات موجود در شهرستان‌های استان امری ضروری و منوط به حضور حمایت همه جانبه رسانه‌ها است.

بر اساس این گزارش در ادامه جلسه اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات، از آمادگی این مجموعه برای برگزاری دوره‌های آموزشی، ساماندهی خبرنگاران رسمی و ارائه تولیدات رسانه‌ای خبر دادند.

گفتنی است خانه مطبوعات شهرستان‌های استان تهران از سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را آغاز و اعضای هیأت مدیره آن هر سه سال یکبار با برگزاری انتخابات از میان ۱۷۲ عضو فعال این تشکل انتخاب می‌شوند.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا