شهر یاسوج با مشکل فضای آموزشی مواجه است


ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با مشکل فضای آموزشی مواجه است.

حسنعلی عزت‌خواه عصر روز سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ در مراسم تجلیل از ان فعال در حوزه آموزش و پرورش استان افزود: در فضای آموزشی در ، مرکز استان با مشکل مواجهیم.

وی اظهار کرد: امیدواریم با رایزنی های صورت گرفته و کمک خیرین مشکلات فضای آموزشی استان رفع شود.

عزت‌خواه تصریح کرد: خبرنگاران از دو جهت واقعیت داشتن خبر و صادق بودن منبع خبر در انتشار اخبار  توجه کنند.

وی ادامه داد: خبرنگاران باید امیدآفرینی کنند و بدانند که با معامله گری و غوغا سالاری نمی تواند وظیفه خود را انجام دهند.

عزت خواه عنوان کرد: تا می توانید ما را نقد منصفانه کنید هم به ما امید می دهد و هم در راستای اصلاح امور و رفع مشکلات کمک می کند.

سرگرد فخرالدین رضایی، رئیس سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم گفت: در کنار پرداختن به برنامه ها و اهداف، رسانه ها امید آفرینی را محور فعالیت قرار دهند.

وی افزود: تعامل رسانه و آموزش و پرورش در ارتقای ظرفیت‌های نیروی انسانی نقش مؤثری دارد.

رضایی با اشاره به اینکه فعالان عرصه رسانه باید در راستای امید آفرینی تلاش کنند، اظهار کرد: همه ما باید نحوه مطالبه محرومیت را به نحوی محقق کرده که مجال سو استفاده داده نشود.

رئیس بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه توجه به الگوهای دانش آموزی در آموزش و پرورش مورد تاکید است، خاطرنشان کرد: باید در محورهای مختلف از ظرفیت رسانه‌ها برای معرفی این الگوها و تبیین ظرفیت‌های آن در جامعه استفاده کرد.

رضایی با بیان اینکه بار اصلی تولید خبر در استان به عهده خبرگزاری‌های استان و پایگاه‌های خبری فعال است، تصریح کرد: همچنین می‌توان با تکیه بر این مهم از پتانسیل معلمین و فرهنگیان بهره برد.

وی بر نقش رسانه‌ها در جهاد تبیین تاکید و بیان کرد: تحقق و تبیین محورهای این مورد در جامعه ضروری است.

علی محمد دانشی، مشاور عالی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم گفت: اخلاق حرفه ای رسانه ای باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: مدیران استان و فرمانداران در هفته دولت از طریق رسانه ها اطلاع رسانی کنند تا مردم از عملکرد مدیران و دولت آگاه شوند. رسانه ها نقاط ضعف دستگاه‌ها را نقد منصفانه کنند و نقاط قوت و عملکرد دستگاه‌ها، دولت و نظام را اطلاع رسانی کنند. همچنین از تخریب بپرهیزند.

گفتنی است که در ابتدای این مراسم از ، رتبه یک کشوری کنکور سراسری در رشته تجربی و کیارش شیخی رتبه یک منطقه ای سه در رشته ریاضی تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، در پایان این مراسم به مناسبت ، از خبرنگاران فعال عرصه آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا