شرکت ۶۲ رسانه لرستان در جشنواره ابوذر/ ارسال ۴۳۳ اثر به دبیرخانه



ایسنا/لرستان مسئول بسیج سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به شرکت ۶۲ رسانه از کل استان در ، گفت: ایسنا، فارس و ایرنا بیشترین آثار ارسالی به جشنواره را داشته‌اند.

رضا مریدی‌اصل نوزدهم دی ماه در جمع خبرنگاران در رابطه با ششمین دوره جشنواره رسانه‌ای لرستان، اظهار کرد: ۴۳۳ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی با اشاره به این‌که ۶۲ رسانه از کل استان در این جشنواره شرکت کرده‌اند، عنوان کرد:  ایسنا، فارس و ایرنا بیشترین آثار ارسالی به جشنواره را داشته‌اند.

مریدی با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در بخش‌های مختلف، تصریح کرد: در بخش‌های گزارش خبری  ۸۴، گزارش تحقیقی ۴۶، مصاحبه ۷۴، یادداشت و سرمقاله  ۱۱۶، تیتر  ۷۰، عکس ۱۵، ویدئو و کلیپ ۲۵ و اینفوگرافی ۳ اثر به دبیرخانه ارسال شده است.

مسئول بسیج رسانه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیان کرد: آثار جهت داوری در اختیار داوران قرار داده شده و نتایج نهایی ۲۹ دی ماه ۱۴۰۱ اعلام خواهند شد.

وی در ادامه افزود: در هر بخش به انتخاب داوران ۳ برگزیده خواهیم داشت که آثار برگزیده نفرات اول در هر بخش جهت شرکت در جشنواره کشوری که در بهمن ماه برگزار خواهد شد ارسال می‌شوند.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا