شبکه افغانستان راه می‌افتد؟



معاون برون مرزی سازمان صداوسیما از ادامه پیگیری‌ها برای راه‌اندازی کانال سحر افغانستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی صداوسیما، احمد نوروزی بر اهمیت و حفظ شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی معاونت برون مرزی تاکید و استفاده از لحظه لحظه آن برای انتقال پیام جمهوری اسلامی به سراسر جهان را توصیه کرد.  

او خاطرنشان کرد: با انتخاب حجت الاسلام دکتر رئیسی به ریاست جمهوری و انتخاب تیم جدید و اتخاذ سیاست «نگاه به شرق» ما هم ادامه‌دهنده این سیاست خواهیم بود و نشانه آن نیز ادامه پیگیری‌ها برای رفع موانع و مشکلات راه‌اندازی کانال سحر افغانستان است.
او بیان کرد: شبکه سحر از قدیم عامل و دلیل ایجاد شبکه‌های مختلف بوده و بر همین اساس در زمان حضور دکتر جبلی در معاونت برون مرزی تصمیم بر این شد که کانال جدید سحر افغانستان در شبکه جهانی سحر استقرار یابد.
معاون برون مرزی ادامه داد: صرف داشتن شبکه، آنتن و کانال مهم است اما مهم‌تر از آن استفاده از لحظه‌ها برای انتقال پیام صلح، دوستی، همدلی و نمایش قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: برگزاری این آیین از جمله کارهای خوبی است که امیدوارم سایر شبکه ها و ادارات کل رادیویی به تأسی از شبکه سحر اقدام به برگزاری آن کنند.

احمد نوروزی، معاون برون مرزی سازمان صداوسیما در پایان از همه همکارانش در معاونت  برون مرزی صداوسیما قدردانی و اظهار امیدواری کرد که بتوانند معاونت برون مرزی سازمان صدا و سیما را از معاونت های پیشرو و سرآمد در رسانه ملی تبدیل کنیم.

انتهای پیام

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا