«سلمان فارسی» اورشلیم را به ۳۰۰ سال بعد برد


گروه تصویربرداری سریال «سلمان فارسی» روز گذشته برای ادامه فیلمبرداری این سریال تاریخی به شهرک سینمایی غزالی رفتند.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، عوامل سریال «سلمان فارسی» که مدتی در قشم در حال تصویربرداری بودند، حدود دو هفته قبل به تهران بازگشتند و  مدتی در اطراف تهران، بخش‌های پایانی فصل بیزانس را ضبط می‌کردند. این گروه روز گذشته ـ ۲۷ دی ماه ـ  نیز به شهرک غزالی بازگشتند تا تصویربرداری را در لوکیشن شهر اورشلیم ادامه دهند.

مهدی میرچی، مدیر شهرک غزالی به ایسنا خبر داد که ساخت لوکیشن این سریال در شهرک غزالی به پایان رسیده و شهر اورشلیم برای «سلمان فارسی» آماده شده است.

به گفته میرچی این لوکیشن پیش از این برای سریال «مریم مقدس(س)» مورد استفاده قرار گرفته بود. سریال تاریخی «مریم مقدس(س)» نیز این در این لوکیشن شهر اورشلیم ساخته شده بود اما برای «سلمان فارسی» همین شهر به ۳۰۰ سال آینده برده شده و بازسازی شده است.

عکس آرشیوی است

سریال «سلمان فارسی» که به زندگی و زمانه یار ایرانی پیامبر اسلام(ص) می‌پردازد، سه فصل دوران ایران ساسانی، امپراتوری بیزانس و حجاز صدر اسلام را روایت می‌کند.

سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری و تهیه‌کنندگی حسین طاهری، به سفارش مرکز سیما فیلم و توسط موسسه زلال فیلم ساخته می‌شود.
تاکنون بازیگرانی همچون فرهاد اصلانی، داریوش فرهنگ، محمدرضا هدایتی، احترام برومند، رامونا شاه، علی دهکردی، مرحوم چنگیز جلیلوند، مهدی فقیه، محمدجواد جعفرپور، علیرضا مهران، چند بازیگر خارجی و حدود ۱۵۰۰ بازیگر تئاتری و بومی جلوی دوربین این سریال رفته‌اند.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا