سلطه «وراثت» در فهرست نامزدهای جوایز «امی»‌



فهرست نامزدهای جوایز تلویزیونی «امی»‌ درحالی اعلام شد که سریال «وراثت» رکورد بیشترین تعداد نامزدی در شاخه‌های مختلف را به خود اختصاص داد.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه و به نقل از ورایتی، فهرست نامزدهای هفتاد و چهارمین دوره از جوایز «امی» اعلام شد و فصل سوم سریال کمدی ـ درام «وراثت»‌ با نامزدی در ۲۵ شاخه پیشتاز این دوره از جوایز «امی»‌ شد.

سریال «وراثت» ۲۵ عنوان نامزدی در شاخه‌هایی از جمله بهترین سریال درام،‌ بهترین بازیگر مرد سریال درام برای بازی «برایان کاکس»‌ و «جرمی استرانگ»،‌ بهترین بازیگر زن نقش مکمل سریال برای نقش‌آفرینی «جی اسمیت کامرون»‌ و «سارا اسنوک»‌ و بهترین بازیگر مرد نقش مکمل سریال درام برای بازی «نیکلاس براون»،‌ «کایران کولکین»‌ و «متیو مک‌فیدن»‌ به عنوان نامزد دریافت جایزه را دریافت کرده است.

در مجموع سریال «وراثت»‌ شبکه «اچ بی او» در بخش بازیگری ۱۴ بار نامزد دریافت جایزه شده است. به این ترتیب این سریال رکورد بیشترین نامزدی سال در بخش بازیگری یک سریال درام را شکست.

همچنین سریال کمدی «تد لاسو»‌ که از «اپل تی‌وی» روی آنتن می‌رود در این دوره از جوایز «امی» ۲۰ عنوان نامزدی، از جمله بهترین بازیگر مرد نقش اول سریال کمدی برای بازی «جیسون سودیکیس» را به دست آورده است.

سریال «لوتوس سفید» نیز که از «اچ بی او» پخش می‌شود در ۲۰ شاخه از جمله شاخه بهترین بازیگر مرد مکمل برای بازی «موری بارلت»، «جیک لیسی» و «استیو زان» نامزد شد. این سریال همچنین برای بازی‌های «کانی بریتون»،‌ «جنیفر کولیج»، «الکساندرداداریو»، «ناتاشا روتول»‌ و «سیدنی سویینی»‌ در شاخه بهترین بازیگر زن نقش مکمل به عنوان نامزد انتخاب شد.

سریال «بازی مرکب»‌ که از «نتفلیکس»‌ پخش شد نیز با ۱۴ بار نامزدی تاریخ‌ساز و به نخستین‌ سریال غیرانگلیسی‌زبانی تبدیل شد که تاکنون در شاخه بهترین سریال درام «امی»‌ نامزد دریافت جایزه شده است. «بازی مرکب» در بخش بهترین سریال درام، بهترین بازیگر مرد نقش اول برای بازی «لی جونگ جه»، بهترین بازیگر مرد نقش مکمل برای بازی‌ «پارک هائه سون»‌ و «او یئونگ سون»، بهترین بازیگر زن نقش مکمل برای ایفای نقش «جونگ هو یئون» و «لی یو می»‌ به عنوان بازیگر مهمان شانس دریافت جایزه دارد.

مراسم هفتاد و چهارمین دوره از جوایز «امی»‌ در دوازدهم سپتامبر برگزار می‌شود.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا