روایت همزمان یک کتاب در شبکه نسیم و رادیو نمایش



شبکه نسیم و رادیو نمایش کتاب «سفر به گرای ۲۷۰ درجه» اثر احمد دهقان را روایت می کنند.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، کتاب «سفر به گرای ۲۷۰ درجه» اثری از احمد دهقان با موضوع جنگ ایران و عراق از شبکه نسیم و برنامه «نمای رادیو» رادیو نمایش به روی آنتن می رود.

«نمای رادیو» به همت رادیو نمایش و با همکاری شبکه تلویزیونی نسیم تولید شده است که این بار به کتاب «سفر به گرای ۲۷۰ درجه» با موضوع جنگ ایران و عراق می پردازد.

این کتاب که در سال ۱۳۵۷ منتشر شده است، به دلیل سبک خاص نوشتاری اش درباره جنگ ایران و عراق توجه زیادی را به خود جلب کرده و مورد توجه جدی قرار گرفته است. همچنین جایزه بیست سال داستان نویسی، جایزه چهارمین دوره انتخاب کتاب سال دفاع مقدس و جایزه بیست سال ادبیات پایداری از افتخارات این اثر است.

داستان کتاب «سفر به گرای ۲۷۰ درجه» از زبان ناصر بیان می‌شود. ناصر، رزمنده جوانی است که بارها سابقه شرکت در جبهه داشته است. در بین امتحانات، درس و مشق را رها کرده و به همراه دوستش علی راهی منطقه جنگی جنوب می‌شود و در آنجا ضمن دیدار مجدد با دوستان سابقش، از قریب‌الوقوع بودن عملیاتی مهم«کربلای ۵» اطلاع می‌یابد. در حین عملیات بسیاری از دوستانش شهید و مجروح می‌شوند و خود او هم مجروح شده و به پشت خط می‌آید و پس از آن اتفاقاتی رخ می دهد.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، «نمای رادیو» به کارگردانی تلویزیونی امیر شعیبی، تهیه کنندگی رادیویی علی بهرامی، گویندگی ایوب آقاخانی، تصویربرداری محمد وکیلی اقدم و مهسا محمودی و همچنین صدابرداری علی حاجی نوروزی از چهارشنبه، ۳۱ شهریورماه، ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود و در ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه به روی آنتن شبکه نسیم می رود.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا