رواق رسانه‌ای در حرم مطهر رضوی راه‌اندازی می‌شود



ایسنا/خراسان رضوی رئیس مرکز ارتباطات و آستان قدس رضوی گفت: تلاش داریم همچون صحن‌ها و رواق‌های حرم یک رواق رسانه‌ای برای میلیون‌ها نفر که تشنه حقیقت هستند، ایجاد کنیم.

محمدمهدی خیرجو امروز، ۱۹ مرداد ماه، در مراسم گرامیداشت روز که با حضور جمعی از اصحاب رسانه استان در مرکز نمایشگاه و همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به محدودیت‌های کرونایی در ۲ سال اخیر توانسته‌ایم بیش از ۸۸۰۰ آفیش برای اصحاب رسانه در حرم رضوی فراخوان کنیم.

وی ادامه داد: ۵۰ درصد از این آفیش‌ها را عوامل رسانه‌ای مشهد و خراسان پوشش داده‌اند که برای رسانه‌های مشهدی که در شهر امام رضا(ع) بیشترین خدمات را برای گستراندن انوار قدسی مضجع مطهر داشته‌اند، موجب افتخار است.

خیرجو عنوان کرد: از این رو به نظر می‌رسد که حضور و رغبت اصحاب رسانه در این حجم برای همکاری با آستان قدس و مخابره اطلاعات این گنجینه عظیم در سال‌های اخیر بی‌سابقه و یا کم‌سابقه بوده است. البته این میزان تعامل با یکدیگر به تنهایی کافی نیست.

رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی اضافه کرد: توسعه فضای رسانه‌ای در حرم مطهر با همکاری و مساعدت اصحاب رسانه با مدیران آستان قدس رضوی رخ خواهد داد و قطعا شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه خواهیم بود.

خیرجو بیان کرد: خدا را شاکرم که در شهری زندگی می‌کنیم که هم مجاور امام رضا(ع) هستیم و هم کسانی را در این شهر داریم که دغذغه‌مند هستند؛ به گونه‌ای که همواره خبرنگاران این شهر در راستای اینکه چطور می‌توان مضجع نورانی را معرفی و معارف ناب رضوی را به بهترین شکل ممکن نشر داد، دغدغه دارند.

رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: امیدوارم که پیرو راه شهدا باشیم و همواره از امام حسین(ع) پیروی کنیم و مصداق این مهم باشیم که هم امر به معروف به موقع و موثری داشته باشیم و هم مصداق شعار «هیهات من‌الذله» باشیم و ظلم را نپذیریم.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا