روابط عمومی ها تاثیرگذارترین مجموعه در ادارات هستند



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، علی دهقان زاده صبح دوشنبه در نشست با روابط عمومی‌های ادارات شهرستان با بیان اینکه موفقیت یک مدیر در حوزه کاری بستگی به روابط عمومی قوی دارد اظهار کرد: روابط عمومی قوی و موفق می‌تواند دستگاه اداری خود را در مسیر ترقی و توسعه قرار دهد.

فرماندار بردسکن با بیان اینکه صداقت در گفتار در روابط عمومی‌ها باید تبلور داشته باشد افزود: روابط عمومی فعال و صادق موجب جلب اعتماد مردم می‌شود.

وی با اعلام اینکه به تعبیر حضرت امام معمار کبیر انقلاب که فرمود، سازمانی که روابط عمومی فعال نداشته باشد نگاه به آن سازمان نگاهی مرده است، گفت: این جمله بیانگر این است که بزرگان نظام چه بینش و نگاهی نسبت به روابط عمومی دارند.

دهقان زاده افزود: در واقع روابط عمومی‌ها نه تنها یک نقش در سازمان دارند بلکه با ایفای مهم‌ترین و اصلی‌ترین نقش کلیدی در سازمان به عنوان پیشانی، سازمان محسوب می‌شوند.

فرماندار بردسکن با بیان اینکه روابط عمومی‌ها در بخش‌های مختلف نقش روشنگری دارند، گفت: روشنگری و پاسخ درست به شبهات و خواسته‌های افکار عمومی سرلوحه کار روابط عمومی‌ها باید باشد.

وی با بیان اینکه در کار شما روابط عمومی‌ها سعه صدر حرف اول را می‌زند، گفت: در کنار فعالیت‌های خود با ظرافت و هنر روابط عمومی خدمات دولت را به مردم اطلاع دهید و انتظارات مردم را به گوش مسؤولین برسانید.

دهقان زاده افزود: روابط عمومی‌ها باید همیشه امید را به مردم القا کنند.

فرماندار بردسکن با بیان اینکه توسعه، بدون نقش آفرینی اصحاب رسانه غیر ممکن است، افزود: رابطه دو سویه ملت و دولت در سایه فعالیت روابط عمومی‌ها و مشارکت رسانه‌ها تجلی پیدا می‌کند.

دهقان زاده با بیان اینکه جهاد تبیین محور حرکت اصحاب رسانه و روابط عمومی‌ها قرار گیرد، گفت: نیاز است مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه‌ها در راستای امید آفرینی تعاملات خود با رسانه‌ها را تقویت کنند.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا