روابط عمومی خدمات دولت و نظام را به مخاطبان انتقال می دهد



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، علی حجرگشت عصر چهارشنبه در آئین تجلیل از کارشناسان روابط عمومی آموزش و پرورش البرز به مناسبت روز و هفته روابط عمومی اظهار کرد: کارشناسان روابط عمومی‌های آموزش و پرورش استان به برنامه ریزی کیفی مراسم و برنامه‌های اجرایی این حوزه بر اساس تقویم کاری توجه کنند.

وی افزود: روابط عمومی ویترین کاری مجموعه را تشکیل می‌دهد که عملکرد دستگاه‌ها را برای مخاطبان به تصویر می‌کشد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز با اشاره به اینکه کار روابط عمومی، کار ظریف و حساسی است، خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم‌های فاخر با محوریت برنامه‌های ملی، انقلابی، مذهبی، حماسی و یا افتتاح مدارس که با حضور مسئولان استانی و وزارتی برگزار می‌شود باید در اولویت قرار گیرد.

وی یادآورشد: کار روابط عمومی همانند برگ‌های روزانه تقویم سالانه است که انتظار می‌رود فعالان این حوزه با برنامه ریزی مناسب در اجرای برنامه‌های کیفی اقدام کنند.

حجرگشت تصریح کرد: اجرای برنامه‌های فاخر در حوزه آموزش و پرورش در واقع معرفی و یادآوری این حوزه مهم در جامعه است که با داشتن برنامه ریزی مناسب و نبروی کارآمد جهت پیشبرد اهداف کمی و کیفی عرصه تعلیم و تربیت حرکت می‌کند.

وی با بیان اینکه در برگزاری مراسم‌های حوزه آموزش و پرورش نیاید نگاه سلیقه‌ای حاکم باشد، اضافه کرد: مسئولیت اصلی برگزاری مراسم‌ها بر عهده مدیر و کارشناس روابط عمومی درآموزش و پرورش نواحی و مناطق هشتگانه و حتی استان است.

وی اظهار کرد: ادبیات به کار برده شده در تبلیغات ویژه مراسم‌ها و برنامه‌ها باید متناسب با آموزش و پرورش باشد که باید با حساسیت ویژه ای مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز ادامه داد: کارشناسان روابط عمومی‌های فعال در حوزه آموزش و پرورش باید اشراف کامل در این مسئولیت خطیر داشته باشند و فضای مجازی را نیز رصد کنند تا بتوانند به موقع جوابیه آموزش و پرورش را در زمینه‌ای که مطرح شده، منتشر کنند.

حجرگشت افزود: اطلاع رسانی به موقع در آموزش و پرورش اهمیت زیادی دارد زیرا انعکاس به روز اخبار حوزه آموزش و پرورش در قالب خبر، عکس، پیام و یا تهیه کلیپ جهت انتشار در پورتال، کانال‌های شاد و فضای مجازی می‌تواند نقش مؤثری دراطلاع رسانی به موقع مخاطبان داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز در پایان ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی کارکنان حوزه روابط عمومی آموزش و پرورش استان، تاکید کرد: روابط عمومی خدمات دولت و نظام را به مخاطبان در بخش‌های مختلف انتقال می‌دهند.

در این جلسه محمد داود زاده، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان البرز نیز گزارشی از عملکرد یکساله حوزه روابط عمومی استان بر اساس شاخص‌های وزارتخانه‌ای ارائه داد.

در این آئین با اهدای لوح از زحمات فعالان حوزه روابط عمومی آموزش و پرورش استان البرز تجلیل شد.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا