روابط عمومی برتر در حوزه تبلیغ انتخابات استان تهران معرفی می شود



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، محمد صائبی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری انتخابات اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات و ضرورت حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی اقدامات تبلیغی در دستورکار قرار گیرد.

وی ادامه داد: در راستای توجه و حمایت از مدیران به عنوان پیشانی و پیش‌قراولان عملیات و اقدامات رسانه‌ای مرتبط با اقدامات تبلیغی انتخابات، اداره کل روابط عمومی ضمن بررسی و ارزیابی اقدامات، روابط عمومی‌های برتر را معرفی می‌کند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران تصریح کرد: در ارزیابی اقدامات، محورهایی از جمله ارائه محتوای جذاب، طراحی مناسب، عرضه، پخش یا اکران برای مخاطب، استفاده از شیوه‌های نوین برای معرفی و خلاقیت مدنظر قرار می‌گیرد.

صائبی سپس با بیان اینکه همه دستگاه‌ها می‌توانند آثار خود را تا ۲۰ اسفند به آدرس [email protected] ارسال کنند، گفت: اقدامات روابط عمومی‌های فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و بخشداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان ارزیابی و بررسی و پس از انتخابات از مدیران دستگاه‌های استان که بهترین رتبه را با توجه به محورهای مزبور کسب کنند، تقدیر به عمل خواهد آمد.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا