روابط عمومی‌ها همراه با رسانه‌ها در تبیین اهمیت انتخابات بکوشند



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، اسماعیل قزل‌سفلی در نشست تخصصی «روابط عمومی پویا زمینه ساز انتخابات مطلوب» با تبیین انتظارات از شبکه روابط عمومی‌ها و تشریح مؤلفه‌های چهارگانه انتخابات گفت: ساختار روابط عمومی‌ها قدمتی نزدیک به یک سده دارد و بر پایه پشتوانه‌های علمی، فنی و هنری آینه تمام نمایی از مجموعه را به نمایش می‌گذارند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس با تقدیر از عملکرد روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس در حوزه اطلاع رسانی و جهاد تبیین بیان داشت: مردم عملکرد دستگاه‌های اجرایی را بر پایه تلاش روابط عمومی‌ها ارزیابی می‌کنند و از این اقشار زحمتکش به عنوان سفیران آگاهی بخشی، پیشرفت و تعامل یاد می‌شود.

وی خواستار خروج روابط عمومی‌ها از چارچوب تفکرات حداقلی شد و بیان داشت: از روابط عمومی‌ها انتظار است در سیاستگذاری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها بر پایه تحلیل‌های منسجم سهیم شوند و پل ارتباطی مؤثری را میان جامعه و دستگاه‌ها ایجاد کنند.

معاون استاندار فارس بیان داشت: لازمه عصر ارتباطات برخورداری از روابط عمومی‌های حداکثری و پویا است که موتور محرک و پیشران سازمان باشند و در چارچوب گفته‌های امامین انقلاب اسلامی و شعارهای دولت مردمی سیزدهم به امیدآفرینی بپردازد.

وی خواستار باورمندی شعار ایران قوی از سوی روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها و تبیین آن در جامعه شد و اظهار داشت: انتخابات بزرگترین و مهمترین رویداد سیاسی کشور است و روابط عمومی‌ها با همراهی رسانه‌ها مهمترین نقش را در راستای ارتقا مشارکت حداکثری بر عهده دارند.

قزل سفلی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به پیشینه هفت هزار ساله تمدنی کشور، گفت: دشمنان از پیشرفتی که به دست جوانان برومند ایرانی حاصل شده هراس دارند و برای ایجاد خلل در این فرآیند از هیچ دسیسه‌ای فروگذار نیستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس از غرب آسیا به عنوان منطقه‌ای استراتژیک و راهبردی در جهان یاد کرد و افزود: ایران اسلامی الگویی فاخر به جهان ارائه کرده است که بدون ارائه امتیاز به قدرت‌های جهانی هم می‌توان به پیشرفت و بالندگی رسید.

قزل سفلی با تاکید بر این موضوع که اطلاع‌رسانی روابط عمومی‌ها بر پایه منطق و حقایق و با پرهیز از بزرگنمایی ارائه شود، عنوان کرد: امروز با چاش‌هایی در افکار عمومی روبرو هستیم که برای غلبه بر آنها و بیان حقایق به بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی از سوی روابط عمومی‌ها نیاز دارند.

وی با اشاره به مقتضیات در عصر جدید جهانی اشاره کرد و بیان داشت: گفتگو با مردم امیدآفرین است و زمینه ساز زوال ناامیدی در بطن جامعه می‌شود و یکی از رسالت‌های روابط عمومی‌ها رصد نارضایتی‌های عمومی است که این امر ریشه در عدم تبیین دستاوردهای نظام دارد.

قزل سفلی در بخش پایانی سخنانش با اشاره به این موضوع که نقش روابط عمومی‌ها در حوزه بسترسازی برای رشد مشارکت‌های سیاسی ارزنده است، خاطرنشان کرد: در استان پهناور فارس شاهد خدمات پرفروغی از سوی دولت در حوزه‌های مختلف هستیم که رسانه‌ها بخشی از آن را انعکاس داده‌اند.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا