روابط عمومی‌ها حلقه وصل و بستر پیشران گفت وگو در جامعه هستند



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، حسن ناهیدی پیش از ظهر دوشنبه در جمع مسئولان روابط عمومی فرمانداری‌ها و اعضای کمیته اطلاع رسانی انتخابات خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی اقدامات برجسته و مهم را منعکس کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه امروزه نقش ارتباطات و گفتگو نسبت به گذشته برجسته‌تر شده، افزود: باید روابط عمومی‌ها بتوانند نقش خود را تعریف کنند چون حلقه وصل و بستر پیشران برای گفتگوهای محوری در جامعه هستند.

وی با اشاره به اینکه اقدام اصلی دستگاه‌های دولتی در راستای حل مشکلات مردم است، گفت: آگاه سازی مردم؛ همراهی آن‌ها را در موضوعات مختلف به دنبال دارد و انتشار یک فعالیت از چند بستر می‌تواند در آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی به جمعیت بیشتری کمک کند.

ناهیدی یکی از اقدامات روابط عمومی‌ها را فازبندی مطالب دستگاه اجرایی عنوان کرد و اظهار کرد: روابط عمومی‌ها باید به تناسب مخاطبان خود، اطلاعات را با درجه اولویت‌بندی و اهمیت آن، منتشر کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه امروزه احساس ایفای نقش در مخاطبان افزایش یافته است به موضوع با اهمیت انتخابات اشاره کرد و افزود: با احساس ایفای نقش، مردم به دنبال تعیین سرنوشت خود هستند که این مهم مشارکت حداکثری را رقم خواهد زد.

ناهیدی خاطر نشان کرد: مشارکت مردم در انتخابات از طریق احزاب، جریان‌های مختلف و تشکل‌ها می‌تواند رقم بخورد که این امر نشان دهنده علاقه‌مندی آن‌ها به ایفای نقش است.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا