روابط‌عمومی‌های شهرستان دیلم حمایت شوند


به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، محمد اسدی عصر پنج شنبه در این نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان دیلم اظهار داشت: دشمن در زمینه جنگ نرم و برای اجرای توطئه‌های خود اتاق فکر دارد تا به هر طریقی بتواند به نظام جمهوری اسلامی ضربه بزند که هوشیاری شما مانع از محقق شدن آن خواهد شد.

فرماندار دیلم افزود: همه شما باید به وظایف روابط عمومی‌ها واقف باشید زیرا آنچه یک سازمان را پویا و متحرک نشان می‌دهد روابط عمومی آن نهاد است.

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان دیلم با بیان اینکه امید آفرینی باید در جامعه اتفاق بیفتد، گفت: باید عملکرد ادارات به مردم منعکس شود و هر اقدامی که توسط دستگاه‌ها انجام می‌گیرد به سمع و نظر مردم رسانده شود چراکه این مهم باعث اعتماد مردم خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نزدیک به ۶۰ روز دیگر تا انتخابات مانده است، افزود: روابط عمومی‌ها پل ارتباطی مردم و ادارات خود هستند که با اقدامات رضایت بخش خود می‌توانند زمینه حضور گستره مردم در صحنه انتخابات را فراهم سازند.

روابط‌عمومی‌های شهرستان دیلم حمایت شوند

اسدی افزود: امروز جهان در تسخیر رسانه‌ها است و قدرت فضای مجازی یک و نیم برابر فضای حقیقی است و شما باید به واسطه اشراف کامل در حوزه کاری خود هم نقد پذیر باشید وهم پاسخگوی مردم در مسائل مربوط به سازمان خود باشید.

فرماندار دیلم از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست ابزار و وسایل مورد نیاز در حوزه کاری روابط عمومی‌ها را فراهم کنند و حمایت قاطع از مسئولان روابط عمومی داشته باشند.

در پایان سه نفر از مدیران و سه نفر از مسئولان روابط عمومی‌ها به بیان نظرات و ارائه پیشنهادات خود پرداختند.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا