رسانه ها افسران خط مقدم جهاد تبیین هستند



ایسنا/مرکزی فرمانده سپاه روح الله گفت: ها به عنوان افسران خط مقدم نقش مهمی در راهبری جامعه دارند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در بازدید از خبرگزاری ایسنا، خبرنگاران را افسران جهاد تبیین دانست و اظهار کرد: رسانه ها نقش مهمی در بیان حقایق و مقابله با هجمه های سنگین رسانه ای و  خبری دنیا دارند و با همه توان در برابر فضاسازی های رسانه های معاند در دفاع از نظام اسلامی ایستاده اند.

وی با اشاره به اینکه برخی اتفاقات ناخوشایند در گذشته، بخشی از ظرفیت های کشور را به بیراهه کشاند، اظهار کرد: اشکالاتی که جریانات مختلف سیاسی در کشور بوجود آوردند، در جنگ رسانه ای دشمن و تهاجم فرهنگی مورد بهره برداری قرار گرفت و بخش اعظمی از توان رسانه ای کشور صرف درگیری های آنها شد. 

وی بیان کرد: در مقاطع مختلف تاریخ انقلاب دشمن موفق شد با استفاده از جریان نفوذ به توطئه های مختلف نظیر فتنه سالهای۷۸، ۸۸، ۹۶، ۹۸ دامن بزند و توانی که باید علیه دشمن هزینه می شد صرف اتفاقات داخل کشور شد.

سردار کریمی با اشاره به تجربه موفق هشت سال دفاع مقدس گفت: در این دوران سراسر افتخار ملت ایران با تبعیت از ولی فقیه علیه، دشمن بسیج شدند و با وجود اینکه دشمن از همه امکانات برخوردار بود اما ملت ایران با تبعیت از فرامین رهبری اجازه ندادند یک وجب از خاک میهن به تصرف دشمن درآید.

وی با بیان اینکه در دوران جنگ تحمیلی ائتلاف شرق و غرب علیه نظام اسلامی شکل گرفت، گفت: وحدت، هم افزایی، همدلی و بسیج دولت و مردم تحت زعامت امام راحل و اخلاص دینی برگرفته از اعتقادات موجب شد تا با نصرت الهی جبهه حق بر باطل پیروز شود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در ادامه گفت: در جبهه فرهنگی و جنگ رسانه ای نیز باید از جبهه نظامی الگوبرداری کرد و با بهره گیری از تجربیات موفق هشت سال جنگ و پذیرفتن راهبری و هدایت رهبر معظم انقلاب با جان و دل با وجود ضعف امکانات و تجهیزات بر دشمن پیروز شویم.

وی افزود: اتفاقات ناگواری که در حوزه جنگ نرم در کشور به وقوع پیوسته است مخصوصا تهاجم فرهنگی موجب شده تا برای دشمن روزنه ای جهت عملیاتی کردن توطئه‌ها و ترفندها ایجاد شود و به دنبال تغییر باورها و زیرساخت های فکری و اعتقادی ما باشد که در برخی مقاطع توانسته است موفق عمل کند. وقوع برخی ناهنجاری ها در جامعه نشانگر موفق عمل کردن دشمن است.

سردار کریمی افزود: اگر در جبهه فرهنگی انسجام اتفاق بیفتد و معتقد و مفید به حفظ باورهای اصیل انقلابی و دینی باشیم قطعا دشمن نمی تواند ترفندهای خود را عملیاتی کند و برابر تهاجم دشمن خواهیم ایستاد.

وی با اشاره به واقعه عاشورا گفت: افرادی که در واقعه عاشورا در مقابل امام حسین علیه السلام ایستادند باور غلطی داشتند و باورشان شد که کار درستی انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: در واقعه کربلا پیروزی از آن جبهه حق بود و خون بر شمشیر پیروز شد و امروز با گذشت ۱۴۰۰ سال شاهد برافراشته شدن پرچم سیدالشهداء در نقاط مختلف جهان حتی بیخ گوش استکبار و در کنار کاخ سفید هستیم.

سردار کریمی تصریح کرد: هم افزایی و همدلی رسانه ای موجب پیروزی جبهه حق علیه جنگ نرم دشمن خواهد شد و  رسانه ها به عنوان افسران خط مقدم جهاد تبیین نقش مهمی در راهبری جامعه دارند.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا