رسانه‌ها مطالبه به حق مردم از مسئولان را در اولویت قرار دهند



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، سرهنگ عصر سه‌شنبه در نشست مطالبه گری اهل رسانه اظهار کرد: رسانه‌ها علاوه بر رسالت اطلاع‌رسانی و انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی و ، مطالبه به حق مردم از مسئولان را اولویت کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه رسانه‌های ارزشی استان منافع مردم را فدای سیاست‌های یک عده نخواهند کرد، گفت: خبرنگاران و اهالی رسانه به عنوان خادم ملت و رابط بین مردم و مسئولان باید پیگیر خواسته‌های اقشار عمومی جامعه از مسئولان باشند و حل مشکلات مردم و اتمام پروژه‌های نیمه تمام از جمله مطالبه اهالی رسانه و استان از مسئولان است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان با اشاره به اینکه بحث منطقه آزاد و راه آهن اردبیل فقط در حد حرف و شعار باقی مانده است، بیان کرد: متأسفانه بحث منطقه آزاد استان اردبیل و راه آهن اردبیل بیش از ۱۰ سال است که به شعار تبدیل شده و در این زمینه اقدامات عملی انجام نشده است.

سرهنگ لطفی افزود: هشتمین در استان اردبیل با حضور گسترده اهالی رسانه باشکوه‌تر از ادوار قبل در ۱۱ محور کشوری روز چهارشنبه ۲۱ دی ماه امسال با همکاری حوزه هنری، دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ، ، ، ستاد کنگره ملی بزرگداشت سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل و ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: فعالان رسانه می‌توانند آثار خود را در محورهای «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین»، «»، «پیوند رسانه و صنعت»، «مقابله با آسیب‌های اجتماعی»، «دستاوردهای انقلاب اسلامی»، «بیانیه گام دوم انقلاب»، «امید و نشاط آفرینی»، «خانواده، جامعه و فرزندآوری»، «سبک زندگی ایرانی و اسلامی» تهیه کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل با بیان اینکه محدودیتی در ارسال آثار وجود ندارد، اضافه کرد: هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قالب‌های گزارش خبری، گزارش تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت، سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ گزارش ویدیوئی، مستند ویدیوئی و پادکست برگزار می‌شود.


منبع:خبرگزاری

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا