رسانه‌ها دولت را در اجرای طرح‌های اقتصادی همراهی کنند



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، عصر چهارشنبه در گرامیداشت روز ارتباطات و در سرعین اظهار کرد: دولت شبانه‌روزی در تلاش است تا مشکلات و گره‌های اقتصادی مردم را به بهترین شکل برطرف کند که شایسته است با همراهی رسانه‌ها در این حوزه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به عموم مردم مورد توجه قرار گیرد.

وی با قدردانی از تلاش بی‌منت و جهادی فعالان حوزه ارتباطات و رسانه‌ها تصریح کرد: پوشش فعالیت‌های اجتماعی و ارائه عملکرد خدمتگزاران در حوزه‌های مختلف می‌تواند امید و تلاش بیشتر را مهیا کند.

فرماندار سرعین با تبیین اقدامات اقتصادی دولت در ماه‌های اخیر و انتظار مسئولان از رسانه‌ها در بیان حقایق و واقعیت‌ها گفت: نباید واقعیت‌ها به نحوی وارونه منعکس شود تا یأس و ناامیدی در جامعه حاکم شده و مردم در همراهی با دولت دچار برخی چالش‌ها شوند.

باقرزاده افزود: در که دشمنان تحریم‌های فلج‌کننده‌ای را علیه ایران اعمال می‌کنند، ما با تکیه بر توانمندی‌های خود به ویژه راهبردهای انقلابی می‌توانیم این تحریم‌ها را بی‌اثر کرده و به تقویت اقتصاد کشور کمک کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: دولت روی کار آمده که بدون وعده‌های غرب به دنبال فرصت‌سازی و اتکا به توانمندی‌های داخلی است، قطعاً در مسیر و اهداف خود موفق خواهد بود و از همین رو دشمنان عاجز سعی می‌کنند با فضاسازی‌های کاذب رسانه‌ای به نوعی مردم را بدبین کنند.

باقرزاده رسالت فعالان شهرستان و استان را در تبیین فعالیت‌ها و مسئولیت‌ها یک نقش و رسالت ارزشمند توصیف کرد و ادامه داد: ما آمادگی برگزاری نشست‌های توجیهی و آموزشی را در ابعاد مختلف داریم تا گام‌های مؤثر در حوزه اطلاع‌رسانی از طریق روابط عمومی ادارات برداشته شود.

فرماندار شهرستان سرعین اضافه کرد: تلاش بر این است تا با اقناع مردم را در اجرای طرح اقتصادی دولت همراه کرده و به بهبود و ارتقا معیشت مردم در قالب این طرح‌ها کمک‌های جدی انجام شود.

در این جلسه تعدادی از فعالان فضای مجازی و شهرستان سرعین با طرح مشکلات و نارسایی‌های مردم از مسئولان خواستند تا با توجه بیشتر به حل این مشکلات همراهی مردم را زمینه‌ساز فعالیت‌های خود کنند.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا