رسانه‌ها در بیان مشکلات و چالش‌ها اخلاق و انصاف را رعایت کنند



ایسنا/کرمانشاه فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: رسانه‌ها باید در بیان مشکلات و چالش‌ها اخلاق و انصاف را رعایت کنند.

سردار بهمن ریحانی در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر کرمانشاه، از رسانه به عنوان یک هنر تاثیرگذار در جامعه یاد کرد و افزود: انتقاد رسانه‌ها همواره بسترساز پیشرفت و سازندگی بوده، اما این انتقادها باید در چارچوب اخلاق و انصاف باشد تا تاثیرگذاری لازم را داشته باشد.

ریحانی تاکید کرد: رسانه‌ها باید نگاه نقادانه داشته باشند، در غیر اینصورت در مسیر پیشرفت قرار نمی‌گیریم، اما این نگاه نقادانه باید طوری باشد که منجر به سازندگی شود.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه در جامعه رسانه و هنر سکولار به معنای بی‌تفاوتی نداریم، گفت: رسانه‌ها نمی‌توانند بی‌تفاوت عمل کنند، چون واقعیت این است که جامعه ما یک جامعه سیاسی است، لذا رسانه‌ها باید بکوشند عزت و اقتدار ایران اسلامی را به رخ دشمنان بکشند.

ریحانی در ادامه با اشاره به مشارکت خوب مردم در دو رخداد مهم راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات یازدهم اسفندماه سال جاری، تاکید کرد: در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در حالی شاهد افزایش حضور مردم در صحنه نسبت به سنوات گذشته بودیم که دشمنان همه تلاش خود را برای کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی بکار گرفته بودند. 

ریحانی با بیان اینکه دشمنان میزان مشارکت مردم در انتخابات یازدهم اسفند ماه را کمتر از ۲۰ درصد پیش‌بینی کرده بودند، تصریح کرد: با وجود تلاش‌های بی‌وقفه دشمنان در فضای مجازی و سیاه نمایی های آنها از مشکلات و چالش های پیش روی کشور، مردم انقلابی ایران اسلامی  با مشارکت ۴۰ درصدی خود یک بار دیگر نشان دادند که پای اعتقاداتشان هستند.

ریحانی سپس وجود دشمنان بزرگ را زمینه ساز بزرگ شدن و پیشرفت کشور در سالهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: به خاطر داشتن دشمنان بزرگ پیشرفت کرده ایم و امروز جزو پنج یا شش کشور اول دنیا هستیم که خودمان موشک ماهواره‌بر می‌سازیم و خودمان همان موشک های ماهواره بر را در مدار قرار می‌دهیم.

 انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا