رسانه‌ها با شناسایی مشکلات و ارائه راهکار به کرمانشاه کمک کنند



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، در نشست هم اندیشی با استان اظهار کرد: رایزنی‌های بسیار خوبی در سطح مرکز برای رفع مشکلات مردم استان کرمانشاه صورت گرفته و اتفاقات خوبی در راه است و در این راستا شبانه روزی تلاش می‌کنیم.

وی افزایش اعتماد مردم به نظام را در اولویت فعالیت‌های کاری خود دانست و افزود: در استان کرمانشاه مشکلات زیادی وجود دارد و از این رو باید به صورت شبانه روزی برای رفع مشکلات مردم تلاش کرد و رسانه‌ها می‌توانند با شناسایی مشکلات و ارائه راهکار به مسئولان کمک کنند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: ۹۵ روز از فعالیت بنده به عنوان استاندار در استان کرمانشاه می‌گذرد و در این مدت رایزنی‌های گسترده‌ای با مسئولان ارشد کشور از جمله رئیس مجلس برای افزایش بودجه استان کرمانشاه انجام گرفته و نتیجه نیز داده است.

امیری مقدم به تعامل خوب مجموعه مدیریتی استان کرمانشاه با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و از آنان به عنوان ظرفیت‌های بسیار خوب کرمانشاه در راستای توسعه استان نام برد و گفت: نمایندگان کرمانشاه در مجلس جایگاه بسیار خوبی در مجلس دارند و می‌توانند به روند توسعه استان کمک کنند.

وی در مورد مطرح شدن موضوعاتی از قبیل دخالت نمایندگان استان در چینش مدیریتی نیز گفت: از نظرات نمایندگان استفاده می‌کنم اما اجازه دخالت در انتصاب مدیران را به کسی نمی‌دهم.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در سایه تعامل با مسئولان ارشد نظام و نمایندگان کرمانشاه اتفاقات خوبی در راه است، بیان کرد: از محل این تعاملات طرح سد گاوشان به شهر کرمانشاه، تکمیل خط راه آهن استان کرمانشاه و تکمیل بازسازی شهرستان سرپل ذهاب پس از زلزله به سرعت در دست اجرا است.

امیری مقدم یکی از مشکلات حاد مردم کرمانشاه را کمبود آب عنوان کرد و افزود: طرح انتقال آب به این شهر از ۱۰ سال گذشته در دستور کار قرار گرفته اما هنوز به اتمام نرسیده که پس از ورود به این طرح به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت و ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه برای آن اخذ کردیم و مشکل آب مردم این شهر را به زودی حل می‌کنیم.

وی یکی دیگر از مشکلات مردم استان کرمانشاه را و نبود شغل دانست و خاطر نشان کرد: برای ایجاد با جدیت به دنبال جذب سرمایه گذار هستیم و در این راستا نیز به توافقات خوبی رسیده و توان خود را برای تحقق این موضوع می‌گذارم.

استاندار کرمانشاه پیشرفت و توسعه استان را نیازمند نقش آفرینی رسانه‌ها و دلسوزی آنها دانست و گفت: از اصحاب رسانه انتظار دارم در مدار اخلاق به روشنگری و مطالبه گری بپردازند.

امیری مقدم مطالب مطرح شده توسط اصحاب رسانه از مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خواست به موضوع مشکلات خبرنگاران ورود کنند و در جلسات تخصصی و کارشناسی به دنبال رفع این مشکلات باشند.

وی از نیز خواست تعداد اعضای خود را افزایش دهد و اگر در این راه با مشکلاتی روبرو است به استانداری و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اطلاع دهند تا مسیر را هموار کنیم و سهم فرهنگ و هنر در توزیع بودجه و امکانات باید عادلانه باشد و به اجرای عدالت تاکید داریم.

استاندار کرمانشاه تاکید بر اینکه باید نقش رسانه‌های رسمی در استان پر رنگ شود از ادارات و سازمان‌ها خواست با این رسانه‌ها ارتباط بگیرند و از کانال آنها به اطلاع رسانی بپردازند.

امیری مقدم با بیان اینکه ما با رسانه‌های غیررسمی کار نمی‌کنیم، از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست کتابچه‌ای از مشخصات رسانه‌های رسمی تهیه کنند و در اختیار فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی قرار دهند تا از طریق آنها اطلاع رسانی انجام شود.

استاندار کرمانشاه در ادامه این نشست هم اندیشی از رسانه‌ها خواست به تحلیل رویدادها بپردازند و یادآور شد که کرمانشاه در سال‌های اخیر در برخی از بخش‌ها از جمله علمی و ورزشی قطبیت خود را از دست داده و این نیاز به روشنگری و مطالبه گری رسانه‌ها دارد اگر چه این قطبیت را به کرمانشاه باز می‌گردانیم.

وی به تعامل و همکاری روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها برای معرفی هرچه بهتر استان کرمانشاه تاکید کرد و افزود: باید کرمانشاه را خوب و زیبا به کشور و دنیا معرفی کنیم و این نیاز به تلاش رسانه‌ها دارد.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا