دید و بازدیدهای رمضانی با صدای امیرنوری، مریم نشیبی و بهروز رضوی



همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان دو ویژه برنامه «همسفره» و «فصل وصل» به روی آنتن شبکه رادیویی نمایش می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه به نقل از روابط عمومی صداوسیما، «همسفره» ویژه برنامه افطار ماه مبارک رمضان است که هر روز ساعت ۱۷ از شبکه رادیویی نمایش پخش می‌شود. این برنامه رفتارهای فردی و اجتماعی را با توجه به آموزه‌های قرآنی و احادیث به مخاطبان آموزش می دهد. همچنین با حضور میهمان‌های مختلف دید و بازدید رمضانی در شبکه رادیویی نمایش با حال و هوای معنوی برگزار می‌شود.

محسن جواهری و نسیم صباغان تهیه کنندگان، نگین خواجه نصیر گوینده بازیگر، سهیلا خدادادی نویسنده و معصومه عزیز محمدی، راضیه مومیوند و محمد شریفی مقدم بازیگران ویژه برنامه «همسفره» هستند.

همچنین ویژه برنامه سحر« فصل وصل» به مدت ۳۰ شب از فضایل روزه داری و توصیه‌ها و بهجت مومنانه سخن می‌گوید و مخاطبان نسل امروز می توانند شنونده برنامه ای باشند که صدای گویندگانش بیش از نیم سده در رادیو طنین انداز بوده است. صدای هنرمندانی چون: امیر نوری، مریم نشیبا، و بهروز رضوی.

بازخوانی متون عرفانی، حکمت، پند آموز، ادبیات فاخر زبان و ادبیات فاخر فارسی با صدای امیرنوری و بهروز رضوی، تلفیق کارشناسی و گزارش با صحبت‌های اساتید و بزرگانی چون: مرحوم فلسفی، مرحوم ضیا آبادی، مرحوم علامه جعفری، مرحوم حق شناس و صدای شنوندگان که توسط سعید سلطانی گزارشگر برنامه ضبط شده است و نیز تلفیق سخنرانی‌های معرفتی و مذهبی که با آواها و نواهای عرفانی میکس شده، همچنین رنگین کمانی از صداهای بازیگران و پیشکسوتان رادیو نمایش، همچون صداهای ماندگار محسن بهرامی، مناجات‌های مرحوم احمد گنجی، پخش دعای سحر با نواهای مختلف- به ویژه مرحوم موسوی قهار، پخش اذان و مناجات و دعای هرروز ماه مبارک رمضان از جمله آیتم‌های برنامه سحرگاهی رادیو نمایش است.

ویژه برنامه سحرگاهی «فصل وصل» به تهیه کنندگی علیرضا بِهروش و محمدتاجیک، گویندگی سیدیوسف رحیمی و صداهای ماندگار امیرنوری، مریم نشیبا، بهروز رضوی، کارشناسی میرهاشم حسینی، نویسندگی مریم چوپانی، تدوین سخنرانی اساتید و بزرگان به کوشش مائده ماهر، گزارشگری سعید سلطانی از ساعت ۳و ۳۰ دقیقه در ماه مبارک رمضان به روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا