پخش فیلم های لوک بسون از تلویزیون



شبکه نمایش منتخبی از فیلم های «لوک بسون»، کارگردان مشهور فرانسوی را از هفته جاری به روی آنتن می برد.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه به نقل از روابط عمومی شبکه نمایش، «لوک بسون» کارگردان، نویسنده و تهیه کننده متولد پاریس، جزو چهره های موفق سینماست. او در سال ۱۹۸۳ با ساخت فیلم «آخرین نبرد» و تحسین بسیاری از منتقدین از این فیلم، نوید ظهور کارگردانی بزرگ را داد. بسون با ساخت فیلم  «آبی بیکران» مبدل به کارگردانی شناخته شده در دنیای سینما شد و با «لئون» به اوج کار خود رسید.

«ژان رنو» از بازیگرانی است که در فیلم های زیادی با لوک بسون همکاری کرده که یکی از بهترین همکاری این دو، کار «لئون» است.  

«آبی بیکران»، «یاماکازی»، «تاکسی»، «لئون»، «مامور انتقال»، «ماجراهای شگفت انگیز آدل بلانسک» و «ربوده شده ۳» فیلم های منتخب این کارگردان هستند که هفته آینده از شبکه نمایش ساعت ۲۱ پخش خواهد شد.

«مزرعه آبی»، «شرخر»، «حبیب آقا»، «آوای زمین»، «خواب آرام»، «سایه بان» (به مناسبت حماسه ۹ دی)  و «مخمصه» نام فیلم و تله فیلم های ایرانی است که از شنبه ۴ تا ۱۰ دی ماه ساعت ۱۳پخش خواهد شد.

«فراتر از سرعت»، «زندگی روی خط»، «هیمالیا»، «گمشده در مانیل»، «چارلز دیکنز: مردی که سرود سال نو را نوشت»، «پیکو» و «در دل طبیعت» فیلم های منتخب خانوادگی، که بخش ثابت شبکه نمایش است و در هفته پیش رو ساعت ۱۹پخش خواهند شد.

فیلم های ساعت ۲۳ شبکه نمایش که بخش «فیلم های جذاب» است، شامل این فیلم هاست: «سن آندریاس»، فیلم ایرانی «متولد ۶۵»، «قتل در سن ملو»، «مرد خانواده»، «دیترویت»، «خائن» و «دیوار بزرگ».

 
منتخب فیلم های کلاسیک این هفته شبکه نمایش نیز به ترتیب روز پخش: «جنگ ستارگان: امید تازه»، «او ادعا کرد قتلی رخ داده است» «آرسنیک و تور کهنه»، «وارث»، «سائو برناردو»، «سانشوی مباشر» و «زندگی شگفت انگیز» هستند که یاعت یک بامداد پخش خواهند شد.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا