دوبله فیلم مورد توجه جشنواره کن برای پخش از تلویزیون



فیلم سینمایی «پدر و سرباز» با گویندگی ۱۸ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این سینمایی در گونه اکشن، درام و تاریخی، محصول ۲۰۲۲ فرانسه، قرار است از شبکه یک سیما پخش شود.

«پدر و سرباز» محصول مشترک فرانسه و سنگال است که در این دو کشور فیلمبرداری شده و داستان پدری با نام «باکاری دیالو» را روایت می‌کند که در سال ۱۹۱۷ در ارتش فرانسه نام‌نویسی می‌کند تا به «تیرنو»، پسر ۱۷ ساله اش که به زور به خدمت فرستاده شده، بپیوندد و پدر و پسر در خط مقدم جبهه باجنگ رو به رو می‌شوند. 

«عُمر سی» بازیگر فرانسوی ـ سنگالی در کنار «آلسان دیونگ» و «جوناس بلوکت» بازیگران اصلی این فیلم هستند. 

فیلم «پدر و سرباز» ساخته «متئو وادپید» به عنوان فیلم افتتاحیه بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن در سال گذشته به روی پرده رفت.

مدیر دوبله این سینمایی برای پخش از تلویزیون، علیرضا باشکندی است. بابک اشکبوس، رضا الماسی، دانیال الیاسی، علی بیگ محمدی، ژرژ پطرسی، علی جلیلی باله، ارسلان جولایی، حسین بیگی، ابوالفضل شاه بهرامی، پریا شفیعیان، امیرمحمد صمصامی، میلاد فتوحی، کوروش فهیمی، حسن کاخی، امیربهرام کاویانپور، ملیکا ملک نیا، مهرتاش اسنفدیار و علیرضا باشکندی صداپیشه‌های این اثر بوده اند.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه ی پخش کننده)، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی یک سیما، برای مخاطبان پخش شود.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا