دشمن با جنگ ترکیبی در پی انعکاس وارونه عملکرد دولت است



ایسنا/خراسان جنوبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی گفت: دشمن در شرایط فعلی با همه توان و ایجاد جنگ ترکیبی علیه نظام به‌ویژه ، درصدد است تا عملکرد دولت را وارونه منعکس کند.

سید محمدرضا طالبی، امروز سه‌شنبه ۲۵ مرداد در سی و پنجمین نشست شورای اطلاع‌رسانی استان اظهار کرد: اطلاع‌رسانی مناسب عملکرد دولت سیزدهم در هفته دولت امسال، توطئه‌های دشمن برای ناامید کردن مردم را خنثی می‌کند و از رسانه‌ها انتظار است در این زمینه اهتمام ورزند.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، وی گفت: در این شرایط، جامعه رسانه‌ای ایران اسلامی و خراسان جنوبی باید اطلاع‌رسانی خوبی از عملکرد دولت انقلابی و مردمی داشته باشند که انجام این کار، تیری برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن است.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی خراسان جنوبی بیان کرد: رسانه‌های استان با همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی بدون هیچ گونه مبالغه‌ای، اقدامات دولت سیزدهم را برای عموم مردم اطلاع‌رسانی کنند و این حق مردم است که از خدمات دولت مطلع شوند.

وی انجام واکسیناسیون عمومی که منجر به بازگشایی‌ها و کاهش فوتی‌های کرونا شد، منفی شدن رشد نقدینگی بعد از ۹ سال، تکیه بر ظرفیت‌های داخل و افزایش تجارت با کشورهای همسایه، کاهش ۱۸ درصدی تورم نقطه به نقطه، جراحی اقتصادی و رونق ساخت مسکن را نمونه‌هایی از اقدامات دولت سیزدهم برشمرد.

طالبی با اشاره به اینکه دشمن درصدد ایجاد نا امیدی در جامعه است گفت: با تلاش‌های استاندار، معاونان استانداری، مدیران و بدنه اجرایی دستگاه‌ها در استان نیز اقدامات بسیار خوبی در یک سال گذشته انجام شده است.

وی به نتیجه رسیدن پروژه راه‌آهن بیرجند، پیگیری طرح انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به استان، اصلاح شبکه فرسوده آبرسانی با هدر رفت ۴۰ درصدی، اجرای طرح بزرگ فاضلاب، بهره‌برداری از کارخانه فولاد قاینات، دوبانده‌سازی راه‌ها، رونق کشاورزی و احیای واحدهای تولیدی را از جمله اقدامات دولت در خراسان جنوبی ذکر کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی افزود: دستگاه‌های اجرایی باید عملکرد خود در هفته دولت را به دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی استان ارسال کنند و هم سیاست‌های خبری هفته دولت را به رسانه‌ها ابلاغ کند.

وی اظهار کرد: انتظار است که رسانه‌های استان برنامه‌های هفته دولت را به نحو شایسته اطلاع‌رسانی کنند و دستگاه‌های اجرایی نیز محتواهای لازم را تولید و بعد از تایید کمیته اطلاع‌رسانی ستاد بزرگداشت هفته دولت، آنها را برای اطلاع عموم در اختیار صدا و سیما و سایر رسانه‌ها قرار دهند.

طالبی با تاکید بر استفاده از محیط شهری برای تبلیغات و اطلاع‌رسانی گفت: شهرداری‌ها فضاهای ویژه‌ای را برای اطلاع‌رسانی در هفته دولت مشخص کنند.

وی با اشاره به دستور کار دیگر این نشست درباره اجلاسیه ملی جهادگران که ۱۳ شهریور امسال در فردوس برگزار می‌شود گفت: بعد از وقوع زلزله هفت ریشتری فردوس در سال ۱۳۴۷ به همراه جمعی از روحانیون در قالب گروه جهادی وارد این شهر شدند و کمک‌های بسیاری را با وجود جلوگیری دولت وقت، به مردم زلزله‌زده ارائه کردند.

معاون استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه همزمان با برگزاری این اجلاسیه در فردوس برنامه‌های متنوعی با حضور گروه‌های جهادی کشور برگزار و ۱۳ شهریور به عنوان روز ملی جهادگران معرفی خواهد شد همچنین امضای قرارداد ملی محرومیت‌زدایی از برنامه‌های جانبی این همایش است، یادآور شد: اجلاسیه ملی جهادگران با حضور میهمانان کشوری در فردوس برگزار می‌شود و لازم است در این زمینه تولید محتوا و اطلاع‌رسانی گسترده انجام شود.

انتهای پیام 


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا