درِ صداوسیما به روی همه باز است


ایسنا/زنجان معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما گفت: درِ صداوسیما به روی همه باز است و کارشناسان و اساتید در استان‌ها باید از ظرفیت بهره ببرند.

حسن عابدینی امروز (چهارشنبه، ۲۹ آذر ماه) در مراسم معارفه مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان، با بیان اینکه هویت‌محوری و عدالت‌گستری جزو برنامه‌های سازمان صداوسیما بوده و توجه ویژه‌ای به مراکز استان‌ها شده است، اظهار کرد: هر استانی هویت خاص خود را دارد و باید در رسانه ملی از آن استفاده کنیم و سند زیست‌بوم نیز در این چارچوب است.

وی ادامه داد: تلاش شده است فضای ساخت سریال‌ها به سمت استان‌های دیگر سوق پیدا کند و از ظرفیت این مناطق بهره لازم براساس چارچوب‌ها گرفته شود. امیدواریم تا چندی دیگر، شاهد نمایش آثار تولیدی باشیم.

او با اشاره به تلاش‌های دشمن در راستای ملت‌سازی جعلی، ناامن کردن منطقه و ایجاد امنیت برای رژیم جعلی صهیونیستی، گفت: در همه این موارد، دشمنان شکست خوردند و شاهدیم که راهبردهای دشمن از بین رفت.

در ادامه، مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان با اشاره به اینکه هویت‌محوری و عدالت‌گستری یعنی بازگشت به مردم، اظهار کرد: در رسانه تلاش می‌شود کنار مردم باشیم و قطعاً بازنمایی تولیدات مردمی بسیار مهم است، چون آنها در برخی موارد از ما حرفه‌ای‌تر عمل می‌کنند.

جلیل آل‌امین ادامه داد: درهای صداوسیما روی مردم گشوده است. همه برنامه‌ها باید به آرای مردم گذاشته شود. روایت زندگی مردم در برنامه‌سازی بسیار اهمیت دارد. باید به تولید محتوا توجه ویژه‌ای شود و این نکته دور از نظر برنامه‌سازان نباشد.

وی ادامه داد: باید به فضای مجازی توجه لازم را داشته باشیم و با هم‌افزایی با رسانه‌ها، شرایط را برای بیان واقعیت‌های جامعه فراهم کنیم.

در پایان این مراسم جلیل آل‌امین به‌عنوان مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان معرفی و از خدمات سیدمحسن لطیفی، مدیرکل پیشین قدردانی شد.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا