درباره آموزشگاه رسانه

آموزشگاه رسانه با سال ها تجربه در بخش مختلف رسانه اعم از خبرنگاری ، عکاسی ، فتوشاپ ، گویندگی، گزارشگری در دو بخش حضوری و مچازی آماده ارائه خدمات می باشد.

عکاسی خبری

عکاسی خبری یا فتوژورنالیسم به عکس‌هایی گفته می‌شود که پیام و هدف اصلی آن‌ها خبررسانی است. و آنگونه که کارشناسان رسانه تعریف می‌کنند؛ عکاسان خبری، همان نویسندگان مقاله و مخبران خبر به وسیله تصویر یا همان عکس هستند
دوره های خبرنگاری
آموزشگاه رسانه به عنوان مرکز تخصصی آموزش در حوزه های مختلف رسانه ؛ اقدام به برگزاری دوره های تخصصی خبرنگاری با حضور اساتید دانشگاه نموده است.
دوره عکاسی
دهها آموزشگاه در سطح کشور دوره های آموزشی عکاسی را برگزار می نماید. اما دوره های ما تخصصی و دارای کارورزی است و این باعث تمایز دوره های ما می باشد.
دوره های روابط عمومی
یکی از مهترین و اساسی ترین بخش های هر اداره و سازمانی روابط عمومی است در واقع روابط عمومی پیشانی یک اداره می باشد. پس اگر کارمند روابط عمومی می باشید داشتن دانش خبرنگاری می توانند کمک بزرگی به پیشرفت شما نماید
دوره مترجمی خبر
آموزشگاه رسانه به عنوان تخصصی ترین مرکز در برگزاری دوره های آموزشی مترجمی خبر انگلیسی ، عربی ، چینی در ایران می باشد
دوره تحلیلگر سیاسی
یکی از بخش های مهم هر رسانه ، بخش سیاسی و مهمتر از آن تحلیل های سیاسی روز است اگر شما به این دانش دست یابید قطعا در حوزه رسانه یک سرو گردن بالاتر از همکاران خود خواهید بود.
دوره گزارش نویسی
گزارش نویسی یکی از تخصصی ترین بخش های حوزه خبرنگاری می باشد. گزارش نویسان بیشترین هزینه را نسبت به سایر خبرنگاران و روزنامه نگاران دریافت می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا