خبرنگاران با قلم خود امنیت و آرامش را در جامعه نشر می‌دهند



فرمانده انتظامی بزرگ در پیامی را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، ، بزرگ در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت. در پیام رحیمی که مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت آن را منتشر کرده، آمده است:

«خبرنگاران متعهد و مسئول در حقیقت دارای رسالتی بزرگ و ممتاز و اثرگذار هستند که در چگونگی انتقال حوادث و اتفاقات به مخاطبان خود نقش آفرینی کرده و با قلم خود امنیت و آرامش را در جامعه نشر و نمو می‌دهند و این نعمت بزرگ و گران‌بها را بر جان و دل مخاطبان خود می‌نشانند.

در یک سال گذشته خبرنگاران در همه حوادث و اتفاقات همپا و همراه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ بوده‌اند و با نجابت، صداقت، طمانینه و به دور از هیاهوی ژورنالیستی پلیس را در انجام هر چه بهتر ماموریت‌هایش یاری رساندند و با تلاش‌های صادقانه خود اجازه ندادند که خبرهای کذب و دروغین و شایعه و حاشیه سازی امنیت و آرامش جامعه را به مخاطره اندازد. از مجاهدت شما خبرنگاران محترم در راستای هم‌آفرینی و هم افزایی امنیت در ام‌القرای جهان اسلام یعنی تهران بزرگ سپاسگزارم.»

همچنین ، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ نیز در پیامی جداگانه روز خبرنگار را تبریک گفت. در پیام مرادی آمده است:‌« تقارن ۱۷ مرداد با عاشورای حسینی یادآورتلاش، فداکاری وایثار خبرنگارانی است که برای تحقق رسالت خود، از هیچ کوششی دریغ نداشتند و در این راه به امید جهانی بهتر، جان گذاشتند. اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک عرض کرده وآرزوی سلامتی، سرافرازی و توفیق روزافزون از درگاه حضرت احدیت را جامعه‌رسانه‌ای کشور دارم.»
 

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا