خانه مطبوعات خراسان جنوبی برای توسعه استان تصمیم‌ساز باشد



ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل خراسان جنوبی با بیان اینکه خراسان جنوبی باید خانه تصمیم سازی برای استان باشد، گفت: جبران عقب ماندگی در زیرساخت های حوزه فرهنگ، هنر و رسانه استان نیازمند توجه ویژه در اختصاص اعتبار است.

علی فرخنده، امشب ۷ شهریور در مراسم افتتاح فاز اول ساختمان خان مطبوعات استان خراسان جنوبی اظهار کرد: دومین خانه مطبوعات سطح کشور امروز همزمان با در خراسان جنوبی به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: امیدواریم افتتاح خانه مطبوعات استان که هدیه روز خبرنگار است مایه خیر و برکت باشد و بتوان از ظرفیت رسانه ای استان بیشتر استفاده کرد.

وی با بیان اینکه با روی کار آمدن دولت مردمی  و انقلابی سیزدهم نگاه مثبتی به استان خراسان جنوبی آغاز شده است، ادامه داد: در سفر اول رئیس جمهور به خراسان جنوبی برکات فراوانی شامل حال این استان در حوزه زیرساخت شد اما زیرساخت‌ها در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه خراسان جنوبی ضعیف و دارای عقب ماندگی است.

فرخنده بیان کرد: در تمام شهرستان‌ها پروژه‌های نیمه تمام و در دست اجرا وجود دارد که نیازمند تأمین اعتبار ویژه برای تکمیل است و امیدواریم خانه مطبوعات استان خانه تصمیم سازی برای توسعه استان باشد.

انتهای پیام 


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا