حضور مسئولان در بین مردم یک تکلیف در جهت تقویت نظام است



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، محمدرضا حسین‌نژاد صبح یک‌شنبه در در همایش «عملکرد امیدآفرین» با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی خراسان شمالی که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: روابط عمومی دستگاه‌ها در انعکاس و اطلاع‌رسانی اقدامات و طرح‌های امیدبخش انجام شده در راستای جهاد تبیین نقش مؤثر دارند.

تصریح کرد: گزارش‌های ارائه شده در همایش عملکرد امیدآفرین، تنها بخشی از اقدامات دولت در استان است و روابط عمومی‌ها در راستای جهاد تبیین، خدمات ارائه شده را برای مردم اطلاع‌رسانی کنند.

وی در ادامه افزود: در شرایط کنونی که دشمن به دنبال ایجاد بدبینی و ترویج فرهنگ غربی و ایجاد چالش در نظام است، حضور مسئولان در بین مردم و ارائه گزارش، یک تکلیف در جهت تقویت نظام جمهوری اسلامی است.

حسین‌نژاد با بیان اینکه مردم همواره هوشیار هستند و دسیسه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کنند، ادامه داد: انقلاب اسلامی با اثرگذاری مردم در تمام امور گام برداشته که این از مهمترین دستاوردهای نظام در راستای تعالی نظام است.

استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: وابستگی به قدرت‌های بیگانه با تکیه بر ظرفیت‌های مردمی و بر پایه مبانی دینی و رهبری فرزانه رفع شده است.

وی بیان کرد: پیش‌بینی طرح‌های بسیار در حوزه آب‌رسانی برای تأمین آب پایدار و رفع مشکل کم آبی صورت گرفته و اقدامات در حال انجام است.

حسین‌نژاد اضافه کرد: از ابتدای دولت سیزدهم روکش تقویتی راه‌های اصلی و شریانی به طول ۳۹۶/۱ کیلومتر و بیش از ۳۲۱ هزار مترمربع لکه‌گیری، اخذ احداث سد جدید و اتمام طرح‌های سدسازی، احداث شهرک‌های صنعتی، طرح‌های آب رسانی و انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی، و… انجام شده است.

وی اضافه کرد: نرخ بیکاری در خراسان شمالی قبل از دولت سیزدهم بیش از ۱۰ درصد بود و در پاییز امسال به ۷ درصد رسید که بسیار حائز اهمیت است.

استاندار خراسان شمالی گفت: مردم باید بدانند که مسئولان دغدغه رفع مشکلات و نیازمندی‌های مردم را دارند و در این زمینه تلاش می‌کنند و ارتقای شاخص‌ها در استان نشانگر تلاش و هم‌افزایی همه دستگاه‌ها و مسئولان است.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا