جبلی: با توهین و افترا در برنامه‌های صداوسیما برخورد می‌کنیم/ به افراد فرصت دفاع داده می‌شود



رئیس سازمان صداوسیما گفت: اگر در هر برنامه‌ای خارج از ضوابط صداوسیما اتفاقی رخ دهد و توهین یا افترایی نسبت به برخی شخصیت‌های سیاسی انجام شود حتماً با آن برخورد می‌کنیم و به آن فرد فرصت دفاع می‌دهیم.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره برنامه‌های صداوسیما برای انتخابات اسفندماه، اظهار کرد: طبق برنامه پیش‌بینی‌شده حرکت می‌کنیم، برنامه‌سازی‌ها در حال انجام است، آماده‌سازی زیرساخت‌های فنی برای راه‌اندازی ۲۰۰ فرستنده تلویزیونی در حوزه‌های انتخابیه پیش می‌رود.

وی در پاسخ به پرسشی درباره تبلیغات سریال‌های ترکیه‌ای در شبکه نمایش خانگی و تذکر صداوسیما به آن‌ها، گفت: مسئول تنظیم‌گری حوزه نمایش خانگی و نظارت بر تولیدات آن است. ارتباطات خوب ما حوزه نمایش خانگی و ساترا به تدریج در حال شکل‌گیری است، تخلفات کمتر شده و امیدواریم این ارتباط خوب و تعاملات بهتر از این شود تا شاهد کاهش هرچه بیشتر تخلفات و ناهنجاری‌ها در این زمینه شویم.

رئیس سازمان صداوسیما در پاسخ به پرسشی درباره تخریب و تندی نسبت به برخی شخصیت‌های سیاسی در صداوسیما و وجود امکان دفاع برای آنان، تصریح کرد: اگر در هر برنامه‌ای خارج از ضوابط، آیین‌نامه‌ها و مقررات صداوسیما اتفاقی بیفتد حتماً با آن برخورد می‌کنیم و فرصت را در اختیار کسی که احیانا به او توهین شده یا افترایی بسته شده می‌دهیم. اگر افراد بخواهند از این فرصت استفاده کنند یا نه دیگر تصمیم یا خودشان است.

جبلی در پاسخ به پرسشی درباره استفاده گروه‌ها و احزاب سیاسی از امکانات صداوسیما در انتخابات، اظهار کرد: آن ۲۰۰ فرستنده تلویزیونی مخصوص نامزدهای انتخاباتی در هر حوزه انتخابیه است. ما ضوابط محتوایی ستاد انتخابات را به آنان اعلام می‌کنیم و خودشان محتوا را تولید می‌کنند و باتوجه تعداد نامزدها در هر حوزه انتخابیه و تأمین عدالت رسانه‌ای زمان مشخصی برای هر نامزد در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا