توقف فیلمبرداری یک فیلم پس از ابتلا محسن تنابنده به کرونا



به دنبال ابتلای محسن تنابنده به کرونا، فیلمبرداری فیلم «روزی روزگاری آبادان» که این بازیگر مشغول بازی در آن بود، متوقف شد.

عبدالله اسکندری که همراه با علی اوجی تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارد، درباره آخرین وضعیت محسن تنابنده به ایسنا گفت: خوشبختانه حال ایشان بهتر است و در منزل مراحل درمان را طی می‌کنند.

او درباره ادامه فیلمبرداری این فیلم که اولین ساخته سینمایی حمیدرضا آذرنگ است، توضیح داد: فیلمبرداری متوقف شده است چراکه تمام ماجرای این فیلم مربوط به یک خانواده است و وقتی یکی از بازیگران حضور نداشته باشد، امکان فیلمبرداری نیست.

به گفته او، هفتاد درصد از فیلمبرداری این فیلم باقی مانده است.

فیلم «روزی روزگاری آبادان» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا آذرنگ ساخته می‌شود و فاطمه معتمدآریا و محسن تنابنده بازیگران اصلی آن هستند.

آذرنگ که از جمله هنرمندان شناخته شده تئاتر است، پیش از این همین اثر را در قالب تئاتر روی صحنه برده بود و حال مشغول ساخت نسخه سینمایی آن است.

در چند هفته گذشته و با افزایش آمار مبتلایان به کرونا، هر روز اخبار بیشتری درباره ابتلای هنرمندان به این ویروس منتشر می‌شود. محسن تنابنده و همسرش هر دو به این ویروس مبتلا شده‌اند و در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا